۱۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۷:۴۸

نصرصادقی:

ترویج سبک زندگی اسلامی باعث تحیکم خانواده می شود

ترویج سبک زندگی اسلامی باعث تحیکم خانواده می شود

سنندج - خبرگزاری مهر: مشاوره امور بانوان و خانواده استانداری کردستان ترویج سبک زندگی اسلامی را زمینه ساز تحکیم بنیاد خانواده عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سهیلا نصر صادقی بعد از ظهر دوشنبه در همایش انقلاب و سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده اظهار داشت: ترویج سبک زندگی اسلامی و توجه بیشتر به آموزه های دینی زمینه را برای تحیکم بنیاد خانواده فراهم می کند و امروز باید در جامعه به این مولفه توجهی ویژه صورت گیرد.

وی با اشاره به نیاز جدی جامعه ما در راستای تحکیم بنیاد خانواده گفت: به کار گیری عملی سبک زندگی اسلامی، توسعه روز افزون مادی و معنوی و تحکیم بنیان خانواده را به دنبال دارد.

مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری کردستان افزود: سبک زندگی اسلامی می تواند خانواده را به اوج سعادت و خوشبختی برساند که به طور جامع پاسخگوی نیاز های مادی، معنوی و رشد و پیشرفت اعضای خانواده است.

وی به نقش بانوان در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: با توجه به نقش زنان در انقلاب به خوبی می‌توان دید که زنان نقش مؤثر و تأثیرگذاری در پیروزی انقلاب و حماسه‌هایی که پس از آن آفریده شده داشتند و امروز قدردانی از این رشادت ها در جامعه یک اولویت اصلی و مهم است.

نصرصادقی با بیان اینکه زنان در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانسته‌‌اند بیشترین تاثیر را در جامعه بگذارند، افزود: در هشت سال دفاع مقدس نیز زنان با پشتیبانی از رزمندگان آنها را یاری می ‌کردند.

وی در پایان اظهار داشت: این همایش با هدف تقویت آگاهی بانوان برای نهادینه کردن ارزش های فرهنگی و انقلابی و نیز تلاش برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان برگزار شد.
 

کد خبر 1808776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha