۱۶ بهمن ۱۳۹۱، ۲۱:۵۸

چهار پروژه عمرانی در تنگستان افتتاح شد

چهار پروژه عمرانی در تنگستان افتتاح شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: به مناسبت دهه فجر و با حضور استاندار بوشهر و برخی از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر، چهار پروژه عمرانی در تنگستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بخش دیالیز بیمارستان امام حسین اهرم، 66 واحد مسکن مهر اهرم، سالن ورزشی شهدای خلیج فارس بوالخیر و بوستان ساحلی دلوار عصر دوشنبه با حضور مسئولان استان بوشهر و شهرستان تنگستان به بهره‌برداری رسیدند.

افتتاح سالن ورزشی بوالخیر تنگستان

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در مراسم افتتاح سالن ورزشی شهدای خلیج فارس بوالخیر در تنگستان اظهار داشت: سالن ورزشی شهدای خلیج فارس بندر بوالخیر تنگستان با یک‌هزار و هشت مترمربع زیر بنا با سرمایه گذاری پنج میلیارد و 780میلیون ریال ساخته شده است.

رضا جمشیدی افزود: تا قبل از دولت نهم  50 سالن ورزشی در شهرها وجود داشت و در هیچ روستایی سالن وجود نداشت.

وی گفت: در دولت نهم و دهم نیز 80 سالن در شهرها و 32 سالن ورزشی در روستاهای استان بوشهر افتتاح شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه سرانه ورزشی از 30 سانتی متر به 81 سانتی متر رسیده است، گفت: در حال حاضر 130 طرح ورزشی در استان در حال اجراست که بخش عمده‌ای از آن تا قبل از انتخابات افتتاح می‌شود.

استاندار بوشهر نیز با تبریک ایام الله دهه فجر منطقه ابوالخیرتنگستان را با استعداد در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و ورزشی دانست و افزود: این بندر مردم بسیار خوب و خونگرمی دارد که لازم است به حل مشکلات آنان بیشتر توجه شود.

فریدون حسنوند تصریح کرد: بندر و اسکله ابوالخیر در حال ساخت است و در آینده نزدیک از آن بهره برداری می‌شود.

افتتاح 66 واحد مسکن مهر اهرم

 مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر در آئین افتتاح 66 واحد مسکن مهر اهرم اظهار داشت: این واحدها که بین 85 تا100 مترمربع زیر بنا دارند با اعتبار بیش از 32 میلیون تومان ساخته شده است.

ابراهیم فرزانه افزود: برای ساخت این واحدها 20 میلیون تومان تسهیلات اعتباری در اختیار هر کدام ازمتقاضیان قرار گرفته است.

استاندار بوشهر نیز در آیین افتتاح این طرح بر تامین اعتبار لازم برای محوطه سازی، آسفالت محوطه، فضای سبز و خیابان ورودی قول مساعد داد.

افتتاح بوستان ساحلی دلوار

فرماندار تنگستان در آئین افتتاح بوستان ساحلی دلوار گفت: این بوستان در زمینی به مساحت شش هکتار ساخته شده است که شامل شش کیلومتر سنگ فرش، شش کیلومتر فضای سبز و هشت کیلومتر محوطه سازی است.

احمد جعفری نسب افزود: برای ساخت این بوستان  شهرداری دلوار 12 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

افتتاح بخش دیالیز بیمارستان امام حسین اهرم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آئین افتتاح بخش دیالیز بیمارستان امام حسین اهرم گفت: این بخش دارای 5 تخت فعال است و مشکلات 30 بیمار دیالیزی این شهر که قبلا به شهرهای همجوار میرفتند برطرف شد.

غلامرضا حیدری با بیان اینکه برای راه اندازی این بخش 700میلیون تومان سرمایه گذاری شده است، گفت: بخش دیالیز بیمارستان اهرم دارای تجهیزات پیشرفته است و بیماران دیالیزی را به صورت رایگان دیالیز می‌کند.

استاندار بوشهر در این مراسم بر توسعه طرح‌های عمرانی در دلوار تاکید کرد و افزود: دلوار یک منطقه بین المللی است و بدون شک هر گاه انگلیس نام دلوار می‌شنود به خود می‌لرزد.

فریدون حسنوند افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار است دو کیلومتر به سمت دریا در منطقه دلوار با نصب چراغ‌های تلسکوپی روشن شود.

وی افزود: در اجرای این طرح 50 پایه تلسکوپی با اعتبار 200 میلیون تومان نصب می‌شود.

کد خبر 1808936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha