۲۳ بهمن ۱۳۹۱، ۸:۵۳

گزارش خبری مهر/

کاراته در حسرت مکانی برای اجرای برنامه‌هایش/ چشم انتظار یاری مسئولان!

کاراته در حسرت مکانی برای اجرای برنامه‌هایش/ چشم انتظار یاری مسئولان!

فدراسیون کاراته برای رفع مشکل سالن جهت انجام برنامه‌های خود به دنبال در اختیار گرفتن سالن شهید خوراکیان و البته چشم انتظار یاری و مساعدت مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، کاراته ایران با وجود موفقیت‌های پرتعداد در رقابتهای بین المللی بخصوص بازیهای آسیایی، چند سالی است که با مشکل بزرگی به نام سالن ورزشی برای انجام برنامه های خود مواجه است.

بعد از احداث و راه اندازی سالن شهید کبکانیان این مشکل بصورت موقت رفع شد ولی کوچک بودن و نداشتن امکانات لازم و مناسب باعث شد تا این فدراسیون برای انجام برنامه های خود به خصوص لیگ و مسابقات کشوری چشم به همکاری سایر فدراسیون ها از جمله هندبال و جودو داشته باشد.

هرچند این فدراسیون در طول 10 سال اخیر بیشترین تاخیر را در راس مدیریت خود داشته و هر مدیری هم که آمد قول رفع این مشکل را داده ولی حکایت همچنان باقی است!

در زمان مدیریت سید عباس احمد پناهی کلنگ احداث خانه کاراته که مشتمل بر سالن برگزاری، رستوران، خوابگاه و سایت اداری می شد در مجموعه ورزشی آزادی به زمین زده شد تا با تکمیل و راه اندازی آن این معضل برای همیشه رفع شود ولی فقط کلنگ به زمین خورد و بس!

اما علیرضا سمندر که برای دومین بار طی 10 سال اخیر سکان هدایت فدراسیون را برعهده گرفته مصمم است تا این مشکل را رفع کند. به همین منظور با ارسال نامه های متعدد و برگزاری جلسات مختلف در وزارت ورزش در صدد تحقق وعده ای است که در ابتدای مسئولیت خود به اهالی کاراته داده است.

شنیده می شود که مسئولان فدراسیون کاراته سالن شهید خوراکیان در شمال غرب تهران را هدف قرارداده اند. سالنی که علی رغم گنجایش مناسب و امکانات خوب نیاز به تعمیرات کلی دارد. امید می رود مسئولان ورزش کشور در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند تا فدراسیون بتواند برنامه های خود را به خوبی سازماندهی، برنامه ریزی و اجرا کند.

اما این مشکل با وجود در اختیار قراردادن سالن فوق به صورت موقتی رفع خواهد شد. مسئولان فدراسیون کاراته باید به دنبال آن باشند تا زمینی که در زمان مدیریت پناهی در اختیار کاراته قرار گرفت را دوباره تحویل بگیرند و همان پروژه را برای رفع دائمی مشکل سالن به سرانجام برسانند.

کد خبر 1808941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha