۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۴، ۱۶:۰۱

در آخرين ساخته خالقين ماتريكس

ويوينگ جانشين ستاره اصلي فيلم تازه برادران واچووسكي

هوگو ويوينگ، بازيگر استراليايي تبار شاغل در هاليوود، جانشين جيمز پيورفوي در نقش اصلي فيلم "حرف و را به نشانه انتقام بگير" شد.

به گزارش خبرنگار سينمايي خبرگزاري مهر، اين اتفاق در حالي مي افتد كه عوامل و بازيگران فيلم در شهر برلين بسر مي برند و فيلمبرداري مدتي است كه آغاز شده است. "حرف و را به نشانه انتقام بگير" به تهيه كنندگي برادران واچووسكي و كارگرداني جيمز مك تيگ، بر اساس رمان تصويري آلن مور و بازي ستارگاني چون ناتالي پورتمن، استفن ري، روپرت گريوز و استفن فراي توليد مي شود و قرار است روز چهارم نوامبر در ايالات متحده و كانادا اكران شود.
هنوز هيچ توضيحي براي جدايي پيورفوي و جايگزيني ويوينگ از سوي مديران پروژه داده نشده است. "حرف و را به نشانه انتقام بگير" داستان نجات زني جوان به نام ايوي از شرايطي ميان مرگ و زندگي به دست مردي نقابدار و ناشناس است كه او را تنها با نام "و" مي شناسند. فيلمنامه را هم اندي و لري واچووسكي نوشته اند كه در سه گانه "ماتريكس" چنين وظيفه اي بر عهده داشتند.
هوگو ويوينگ در سه گانه بسيار موفق "ماتريكس" به نقش مأمور اسميت ظاهر شد. از ديگر نقش آفريني هاي اين ستاره استراليايي مي توان به سه گانه "ارباب حلقه ها" به كارگرداني پيتر جكسن اشاره كرد. او به زودي با فيلم هاي "مصاحبه"، "پريسيلا، ملكه صحرا" و "شاهد" به سينماها بازمي گردد.
کد خبر 181212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha