۲۱ بهمن ۱۳۹۱، ۱۷:۱۰

متانی:

پایگاه های امداد و نجات پاسخگوی سوانح ترافیکی کشور نیست

پایگاه های امداد و نجات پاسخگوی سوانح ترافیکی کشور نیست

قائم شهر - خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: تعداد 500 پایگاه موجود امداد و نجات بین شهری کشور پاسخگوی سوانح ترافیکی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید متانی عصر شنبه در مراسم آغاز به کار پایگاه امداد و نجات جاده ای منطقه بالا تجن قائم شهر با اشاره به زلزله بم افزود: نیروهای پایگاه امداد و نجات جاده ای اولین افرادی بودند که ارزیابی های اولیه مناطق زلزله زده را انجام دادند و در حادثه سال 85 شهرستان دورود نیروهای این پایگاه ها در خط مقدم امدادرسانی فعالیت می کردند.

متانی اظهار داشت: تصادفات جاده ای گزارش شده در جاده نظامی قائمشهر مطابق با استانداردهای تصادفاتی بود که طی بازدید از این مکان و شرایط خاص جاده ای ،امکانات  لازم برای ایجاد پایگاه فراهم شد و در دهه فجر امسال آغاز به کار کرد.

معاون برنامه ریزی و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، خواستار همدلی و همکاری بین نیروهای امدادی، اورژانسی و پلیس راه و نیروی انتظامی شد تا با اطلاع رسانی مناسب تر خدمت رسانی مطلوب تر به هم میهنان انجام شود  جمعیت هلال احمر ایران را جزو 10 جمعیت برتر جهان دانست.

وی تعداد پایگاه های امداد و نجات بین شهری کشور را 500 پایگاه عنوان کرد و افزود: این پایگاه ها پاسخگو سوانح ترافیکی و جاده ای نیستند.

 

کد خبر 1812885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha