۲۳ بهمن ۱۳۹۱، ۹:۳۷

سعیدلو در گفتگو با مهر:

آمریکایی‌ها از طرح پیشنهاد مذاکره درپی تامین نیازهای خود هستند

آمریکایی‌ها از طرح پیشنهاد مذاکره درپی تامین نیازهای خود هستند

معاون امور بین الملل رئیس جمهور درباره اصرار آمریکا برای مذاکره مستقیم با ایران گفت: آمریکایی ها بدنبال تامین نیازهای خود هستند.

علی سعیدلو معاون امور بین الملل رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اصرار آمریکا در ماههای اخیر برای مذاکره مستقیم با ایران گفت: آمریکایی ها بدنبال تامین نیازهای خود هستند همانطور که امام خامنه ای این موضوع را فرمودند.

وی افزود: آمریکایی ها در سیاست های خاورمیانه ای خود شکست خورده و مفتضح تر از گذشته شده اند و امروز می خواهند با این پیشنهاد این طور به دنیا نشان دهند که ایران انقلابی می خواهد پای میز مذاکره بیاید و سیاست هایش برگشته است.

سعیدلو خاطرنشان کرد: این یک اقدام از سوی آمریکایی ها برای ادامه سیاست هایشان است.

وی در پاسخ به این سئوال که رسانه های بیگانه در پی اختلاف بین سران قوا بدنبال ناکارآمد نشان دادن نظام هستند، گفت: دشمنان ما سالهاست این حرفها را می زنند. دشمنان ما از ولی فقیه می ترسند چون می دانند که این انقلاب را امام خمینی ولی فقیه زمان بپا کرده است.

معاون بین الملل رئیس جمهور تاکید کرد: اکنون نیز دشمنان از رهبری و مردم ایران می ترسند و همیشه می خواهند بین مردم و مسئولان اختلاف ایجاد کنند، در حالی که مردم به سادگی این مشکلات کوچک را بزرگ نمی کنند و همیشه همراه نظام و انقلاب هستند.

کد خبر 1813264

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha