۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۵:۱۸

مهر گزارش می‌دهد/

نقاط مختلف استان بوشهر شاهد خلق حماسه‌ای دیگر بود

نقاط مختلف استان بوشهر شاهد خلق حماسه‌ای دیگر بود

بوشهر - خبرگزاری مهر: مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان بوشهر بار دیگر در راهپیمائی 22 بهمن حضور یافتند و حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

به گزارش خبرنگار مهرع شهرهای مختلف استان بوشهر شاهد حضور گسترده مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار استان بوشهر در راهپیمائی 22 بهمن ماه بود و این حضور گسترده برگز زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار استان بوشهر رقم زد.

حضور حماسی مردم برازجان در راهپیمائیی 22 بهمن‌ماه

راهپیمایان برازجانی با حضور در راهپیمایی امروز نشان دادند که تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان هیچ تاثیری بر اراده مردم ندارد و مردم در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های امام(ره) و رهبری همواره حاضرند.

"مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر اسرائیل"، " استقلال آزادی جمهوری اسلامی" و "خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است" از جمله شعارهای مردم برازجان در این راهپیمایی بود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم برازجان گفت گفت: زمانی که دشمن برای به‌ تنگنا رساندن مردم و پایین‌ آوردن آستانه تحمل مردم تحریم را ایجاد می‌کنند و برخی فریب‌خوردگان داخلی کمک می‌کنند که مردم نسبت به نظام و ولایت دلسرد شوند و جدایی بین مردم و نظام بیفتد، حماسه‌ 22 بهمنی چون امروز را خلق می‌کنند.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد افزود: راهپیمایی امروز از حیث جمعیت بی‌نظیر بوده و معنای آن تذکری به مسئولین و روسای قوا برای حرکت در مسیری پیشرفت، توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی با اتحاد و وحدت بایستیم و حضور متعهدانه مردم هشداری به همه مسئولان و روسای قوا و همه کسانی که راه را به بی‌راهه می‌روند است.

وی متذکر شد: مردم با حضور خود هشدار داده‌اند که اگر امروز به گرانی و تورم انتقاد داریم به این معنا نیست که انقلاب را نمی‌خواهیم و امام(ره) را نمی‌خواهیم، بلکه محکم و مستحکم کنار ولی امر مسلمین ایستاده‌ایم و برای رشد و تعالی این کشور و استیلای بر دشمنان و مبارزه با مستکبرین که چنگ‌اندازی می‌کنند ایستاده‌ایم.

موسوی‌نژاد اذعان داشت: همه مسئولین باید تذکر مردم را درک کنند و بفهمند که مردم با کسی عهد اخوت نبسته و تعارف ندارند و بر اساس چارچوب و اصول‌ها، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب با مسئولین تعامل می‌کنند و در غیر این صورت قطعا  مردم خود تکلیف کشور را تعیین می‌کنند.

بردخونی‌ها حماسه‌ای دیگر خلق کردند

در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم بردخون از اقشار و گروه‌ها و سلیقه‌های مختلف با حضور در راهپیمایی باشکوه خود بار دیگر اقتدار و عظمت نظام اسلامی را به جهانیان نشان دادند و دشمنان را سرخورده و ناامید کردند و بر همدلی و وحدت بین مسئولان تأکید کردند.

همراه با مردم که امام جمعه، بخشدار و مسئولان نیز حضور داشتند از مسجد جامع شهر بردخون به راه افتادند و با شعارهای "مرگ برآمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند"، "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست"، "ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده" و مشت‌های گره کرده تا روبه‌روی حسینیه محبان اهل بیت‌ (ع) رفتند.

در ادامه این راهپیمایی برنامه‌های متنوعی نظیر اجرای سرود، مقاله، شعر، حرکات رزمی ـ ورزشی، اهدای جوایز و مسابقات برگزار شد و قطعنامه راهپیمایی نیز قرائت شد و توسط راهیپیمایان با شعار «الله‌اکبر» تأیید شد.

نظیر این مراسم در روستاهای شهنیاء، مغدان، آبکش، بردخون کهنه نیز اجرا شد.

مسئول ستاد دهه فجر بردخون با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران با استعانت از خدای بزرگ و رهبری‌های خردمندانه امام راحل و وحدت و همدلی، رژیم دو هزار و 500 ساله طاغوت را نابود کردند و استقلال و آزادی را در قالب نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

حسین مصلحی‌پور افزود: آمریکا و استکبار از قدرت انقلاب ما به وحشت افتاده است و در 34 سال گذشته هر چه در توان داشتند برای تضعیف آن به کار گرفتند و توطئه‌های مختلف را در این کشور سازماندهی کردند اما با رشادت و ایثار مردم کاری از پیش نبردند و اینک ملت ما بدون اتکا به قدرت‌های جهانی، آزاد و مستقل زندگی می‌کند.

حضور گسترده شیعه و سنی در راهپیمائی پایتخت انرژی ایران

پایتخت انرژی کشور از نخستین لحظات صبح امروز شاهد آمادگی مردم برای حضور در راهپیمایی بود و از ساعت 9 صبح امروز مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه عسلویه همانند مردم سایر شهرهای کشور با حضوری بی‌نظیر سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در راهپیمایی امروز در بندر عسلویه همه مردم حضور داشتند و حضور برادران و خواهران اهل سنت در کنار شیعیان جلوه‌ای زیبا و وحدت‌بخش به مراسم بخشید.

سر دادن شعارهای انقلابی و ولایی و تایید نظام جمهوری اسلامی توسط شیعه و سنی در این راهپیمایی عظیم بار دیگر دشمنان را ناامید کرد.

بخشدار ویژه عسلویه اظهار داشت: 22 بهمن نماد خودباوری و ایمان مردم مومن و مسلمان ایران اسلامی است و این حضور باشکوه مردم نشان داد که مردم با وجود گذشت 34 سال باز هم به آرمان‌های امام(ره) و انقلاب پایبند هستند.

عبدالله نادری خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دنبال زیر سؤال بردن ارزش‌ها و معنویات است و تلاش دارد با ایجاد اختلاف بین مسئولان به اهداف خود برسد.

نادری اذعان داشت: دشمن هیچ زمانی از دشمنی دست بر نمی‌دارد و البته نظام اسلامی همواره در برابر دشمنان مقاومت کرده و همواره شاهد ناکامی دشمنان بوده‌ایم. باید دست در دست هم دهیم و با حرکت در مسیر ولایت فقیه برای تثبیت نظام اهتمام ورزیم.

بندرنشینان گناوه فریاد حمایت از انقلاب سر دادند

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه گناوه نیز همصدا و همپای سایر مردم ایران اسلامی و استان بوشهر با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن ماه از کنار خلیج فارس فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سرداده و حمایت از انقلاب اسلامی را فریاد زدند.

جای جای شهرستان گناوه مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن برگزار شد تا بار دیگر مردم این خطه از سرزمین استعمارستیز بوشهر وفاداری خود را به انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه نشان دهند.

راهپیمایی 22 بهمن امسال در شهر گناوه پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد و مسئولان ارشد این شهرستان پیشاپیش مردم در حرکت بودند.

پیر و جوان، ‌زن و مردم، کودک و نوجوان امروز در راهپیمایی 22 بهمن در شهر گناوه شرکت کردند تا نشان دهند به آرمان‌های امام، شهدا و انقلاب اسلامی وفادار بوده و هستند.

مردم گناوه امروز نشان دادند که یاوه‌گویی‌های استکبار و حامیان آن‌ها خللی در عزم راسخ آنان برای حمایت از ولایت و انقلاب اسلامی ایجاد نکرده و همیشه برای دفاع از نظام اسلامی و آرمان‌های امام و انقلاب آماده‌اند.

حضور گسترده و فراموش نشدنی مردم گناوه در راهپیمایی امروز بار دیگر ثابت کرد مردم ولایتمدار از هیچ تهدید و تحریمی هراس ندارند و برای دفاع از کشور گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

حضور گسترده مردم آب‌پخش در راهپیمائیی 22 بهمن‌ماه

مردم مومن و انقلابی آبپخش در راهپیمایی صبح امروز حضوری به یادماندنی و پرشور داشتند و یکبار دیگر عشق و علاقه خود به ارزش‌ها و معنویات را نشان دادند.

مردم آبپخش از محلات قلایی و بهرام‌آباد و درواهی راهپیمایی خود را آغاز کردند و در بلوار وحدت جمع شدند و وحدت و همدلی و ایمان خود را به منصه ظهور گذاشتند.

" 22 بهمن ماه یوم‌الله یوم‌الله"، " علمدار بصیرت بوشهری‌ها فدایت"، " مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس"، " ندای هر بسیجی مرگ بر انگلیس"، " در بهار آزادی جای شهدا خالی" و " ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای" از مهم‌ترین شعارهایی بود که در این راهپیمایی توسط مردم آبپخش سر داده شد.

 احمد خرم‌روز بخشدار آبپخش پیش از ظهر امروز در جمع مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن آبپخش اظهار داشت: رمز بقای جمهوری اسلامی حاکمیت ولایت فقیه است که همیشه پیرو آن بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ دینی یکی از ضروریات جامعه امروز است و مهم‌ترین عامل توسعه فرهنگ دینی افزایش بصیرت مردم است.

خرم‌روز دشمن‌شناسی را از نیازهای ضروری امت اسلام دانست و بیان داشت: امت اسلام باید دشمنان قسم‌خورده خود را بشناسند و با آگاهی از ترفندها و اقدامات آنها برای مقابله با طرح‌ها و اقدامات خصمانه‌ آنها تلاش کنند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در طول 34 سال عمر پربرکت خود حوادث زیادی را به خود دیده و همه مردم متدین، بصیر و انقلابی ایران این حوادث را درک و لمس کرده‌اند.

کنگانی‌ها عشق خود را به انقلاب و ولایت اعلام کردند

 مردم کنگان امروز اعم از سنی و شیعه و پیر و جوان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و دلبستگی و عشق خود به نظام اسلامی را به اثبات رساندند.

سر دادن شعارهایی در دفاع از نظام اسلامی و انقلاب و ولایت فقیه و همچنین شعارهایی در محکومیت استکبار و آمریکا و اسرائیل از ویژگی‌های راهپیمایی امروز بود.

فرماندار شهرستان کنگان در مراسم راهپیمایی باشکوه مردم کنگان اظهار داشت: امروز به مدد ملت انقلابی، تدابیر رهبری و تلاش‌های دولت خدمتگزار، این انقلاب به عنوان یک نهضت شکست‌ناپذیر در سراسر عالم مطرح شده است.

تیمور یزدان‌شناس با اشاره به ضرورت تبیین اهداف قیام ملت رشید ایران در سال 57 افزود: 22 بهمن و دهه فجر نماد پایداری ملت ایران در مبارزه علیه نظام شاهنشاهی بود که ریشه در بیداری ملت و رهبری شجاعانه امام خمینی (ره) داشت.

فرماندار کنگان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در توده‌ها داشته و برگرفته از نهضت حسینی بوده خاطرنشان کرد: دهه فجر و 22 بهمن در واقع سند و شناسنامه نظام اسلامی است که برای تکوین دین اسلام و بیداری ملت‌های آزاده پی‌ریزی شد.

یزدان‌شناس به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در شهرستان کنگان در چند دهه گذشته به‌ویژه در زمان دولت‌های نهم و دهم پرداخت و تصریح کرد: اگر امروز شهرستان کنگان شاهد بیشترین حجم پروژه‌های افتتاح شده و آغاز عملیات اجرایی در کل استان است به برکت نظام دینی و نگاه والای دولت خدمتگزار است.

وی بیان کرد: امروز و به برکت نظام و همت بالای دولت تحولی عظیم در شهرستان به‌ویژه در مبلمان و عمران شهری و روستایی صورت گرفته که جای خوشحالی و شکرگذاری است.

حضور پرشور و حماسی دیری‌ها در راهپیمائی 22 بهمن

مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان دیر بار دیگر با حضور خود در راهپیمائیی 22 بهمن عمق ولایت‌مداری و استکبارستیزی خود را به گوش جهانیان رساندند.

فرماندار دیر در جمع مردم دیر در آئین راهپیمائیی 22 بهمن این شهر ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در این آئین، اظهار داشت: انقلاب اسلامی برعنصر دین و ولایت مداری ووابستگی نداشتن به دنیای شرق وغرب بنا شده است.

علی بحرانی به پیام‌های بسیار مهم این راهپیمائی اشاره کرد و افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانه همراهی ملت با نظام اسلامی و ولایت است.

وی بیان کرد: مسئولان همراه مردم تا آخرین لحظه برپیمان و عهد خود با امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای عزیز برای خدمت‌گزاری بی منت به مردم آمادگی کامل دارند و خود را سرباز ولایت می دانند.

فرماندار شهرستان دیر اضافه کرد: در دهه مبارک فجر امسال 46پروژه با 65 میلیارد ریال اعتبار درشهرستان دیرافتتاح و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز شده است.

کد خبر 1813664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha