۲۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۵۲

گزارش خبری/

شیرازیها طلسم شکست ناپذیری استقلال رامی شکنند

شیرازیها طلسم شکست ناپذیری استقلال رامی شکنند

شیراز - خبرگزاری مهر: در هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز جمعه 27 بهمن ماه در حالی در ورزشگاه حافظیه به مصاف استقلال تهران که یازده بازیکن تیم شیرازی با ارائه یک بازی مطلوب تلاش می کنند تا طلسم شکست ناپذیری تیم تهرانی پس از هشت هفته را بشکنند.

به گزارش خبرنگار مهر،فجر شهید سپاسی شیراز روزجمعه در حالی به مصاف استقلال تهران می رود که تیم شیرازی دراین مسابقه چندین بازیکن خود را به دلیل محرومیت، مصدومیت، یا حضور در اردوهای تیم ملی دراختیار ندارد.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با توجه به اعتقادی که به جوانگرایی دارد به جای بازیکنان که در این بازی حضور ندارند، از جوانان جویای نام ونیزیک بازیکن هلندی در ترکیب تیم خود استفاده می کند تا این افراد بواسطه توان وانرژی خودبتوانند در ورزشگاه حافظیه ورزشکاران کهکشانی استقلال را اسیرتکنیک خود کنند.

بازیکنان و مربیان تیم فجر دربازی مقابل استقلال تهران با انگیزه وانرژی مضاعف به میدان مسابقه می روند تا با کسب پیروزی در این رقابت بتوانند،جایگاه خود در جدول رده بندی لیگ برتر را تا رتبه ششم ارتقاء دهند.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال تهران آخرین بار درهفته نهم مسابقات دوررفت لیگ برتر درورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که درنهایت بازی با نتیجه مساوی صفر صفر به اتمام رسید.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در طی هفته های گذشته بازی های خود در لیگ برتر را با کسب نتایج مختلف پشت سر گذاشته است  به گونه ای که این نتیجه گیری ها باعث شده تا فجر هم اکنون با کسب 33 امتیاز که حاصل هشت برد، 9 تساوی، هشت باخت است دررده 10 لیگ برتر قرار داشته باشد.

درسوی دیگر میدان تیم استقلال تهران درحالی به مصاف نماینده فارس درلیگ برتر فوتبال می رود که با تلاش بازیکنان ومربیان خود، این تیم درهشت هفته آغازین لیگ برتر پنج پیروزی وسه تساوی کسب کرده و هنوز مقابل تیمی شکست نخورده‌ است.

استقلال تهران به دلیل کسب این نتایج موفق هم اکنون در صدر جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد اما به دلیل نزدیکی مسابقات ممکن است از دست دادن امتیاز در شیراز باعث شود تا تیم های سپاهان،تراکتورسازی، فولاد به این تیم برسند.

صدرنشین لیگ برتر برای حفظ جایگاه و نیز فاصله امتیازی مناسب با تیم های تعقیب کننده خودباید درنبودفرهاد مجیدی که به علت سه اخطار شدن در مسابقه با فجر شهید سپاسی در شیراز حضورندارد،پیروز میدان باشد.

تیم استقلال تهران از 25 بازی قبل خود 14پیروزی، هفت تساوی و چهار باخت درکارنامه دارد وبه همین علت این تیم اکنون با کسب 49امتیاز در صدرجدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورایستاده است.

 برد با حمایت یار دوازدهم

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی همواره در بازی خانگی مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس ازحضور پرشورهوادارانش بی بهره بود است به گونه ای که به نظر بازیکنان این تیم فجر دراین رقابت ها بسیار غریب است.

 امید است در بازی روز جمعه  فجر شهید سپاسی واستقلال یاران دوازدهم تیم شیرازی باحضور پررنگ و تشویق 90 دقیقه ای خود بتوانند زمینه لازم برای ایجاد روحیه جنگاوری در بازیکنان فجر را فراهم کنندتا بدین وسیله  یازده دلاور فجر نیز بتوانند با برد میدان مسابقه را ترک کنند.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز درهفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورجمعه 27بهمن ماه ساعت 14 و30 دقیقه در ورزشگاه حافطیه شیراز به مصاف تیم استقلال تهران می رود.

کد خبر 1814980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha