۲۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۰۲

آیت الله صافی گلپایگانی:

مسئولان با عاملان حادثه 22 بهمن قم برخورد کرده و نتیجه را به اطلاع عموم برسانند

قم - خبرگزاری مهر: یکی از مراجع تقلید شیعیان با ابراز تأسف شدید نسبت به هتک حرمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تأکید کرد: مسئولان در اسرع وقت نسبت با عاملان این حادثه قاطعانه برخورد کنند و نتیجه را به اطلاع عموم برسانند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله العظمی صافی گلپایگانی صبح چهارشنبه در دیدار تعدادی از اساتید و فضلای حوزه‌ علمیه قم، ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم شریف و متدین ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، بیاناتی را پیرامون مسائل کشوری و حوزوی ابراز کرد.

وی به هتک حرمتی که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) انجام شد و در آن به وسیله تعدادی، نسبت به رئیس مجلس شورای اسلامی جناب علی لاریجانی توهین شد، اشاره کرد و ضمن ابراز تأسف و تأثر شدید، از مقامات امنیتی، انتظامی و قضایی و همچنین از شورای محترم مدیریت حوزه و جامعه محترم مدرسین خواست که به طور جدی و قاطعانه در این مسئله که ارتباط مستقیم با مسائل امنیتی و حوزوی دارد، وارد شوند و موضوع را به دقت بررسی و ریشه‌یابی کنند.

این مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد تا مسئولین در اسرع وقت نسبت به کسانی که قصد اخلال در امنیت کشور و توهین به مقدسات و حرم آسمانی حضرت معصومه(علیها السلام) را داشتند، قاطعانه برخورد کنند و نتیجه را به اطلاع عموم برسانند.

کد خبر 1815005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha