۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۱۵

 

فجر موسیقی در گلستان طنین انداز شد

فجر موسیقی در گلستان طنین انداز شد

گرگان - خبرگزاری مهر: بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با شرکت چهار گروه از مناطق مختلف کشور در گرگان کلید خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، این جشنواره با اجرای تقی رفیع زاده، هنرمند پیشکسوت از گرگان و گروه خاموش از تهران شامگاه پنجشنبه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی افتتاح شد.

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در سال ۹۱ نیز مانند دو سال گذشته همزمان با تهران از  ۲۶ الی ۲۸ بهمن ۹۱ با حضور دوگروه استانی - یک گروه از تهران و یک گروه از کشور هندوستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در حال برگزاری است.

برنامه اجراهای امسال نیز مانند سال گذشته بدین قرار است که هر شب در بخش اول هنرمند پیشکسوت در موسیقی مقامی به اجرای برنامه خواهد پرداخت و سپس اجرای گروه ها آغاز می شود

در این جشنواره هنرمندان پیشکسوتی شامل استاد محمد تقی رفیع زاده خواننده و پژوهشگر موسیقی محلی غرب گلستان، استاد پرویز کیشی گرمرودی خواننده موسیقی آذری، استاد علی اکبر اصلانی کتولی خواننده موسیقی کتول، استاد دردی محمد اسماعیل زاده ( دردی طریک) خواننده و نوازنده ترکمن و استاد محمد نوری خواننده و نوازنده موسیقی سیستان نیز حضور دارند.

برنامه های بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از ساعت 18 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی آغاز می شود.

کد خبر 1815327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha