۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۳۱

در گفتگو با مهر عنوان شد:

اساسنامه کمیته المپیک ایران تایید نشد/ افشارزاده: شنبه تصمیم نهایی را اعلام می‌کنیم

اساسنامه کمیته المپیک ایران تایید نشد/ افشارزاده: شنبه تصمیم نهایی را اعلام می‌کنیم

دبیرکل کمیته ملی المپیک با بیان این که مسئولان این کمیته در صدد اصلاح اساسنامه هستند، گفت: فردا تصمیم نهایی خود را در این باره اعلام خواهیم کرد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عدم تایید اساسنامه ارسالی کمیته ملی المپیک به IOC گفت: از صبح امروز جمعه نیز در صدد بررسی مشکلات اساسنامه ارسالی به کمیته بین المللی المپیک هستیم و فردا تصمیم نهایی خود را در این زمینه به اطلاع عموم می رسانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که کمیته بین المللی المپیک در چه زمینه هایی اساسنامه ارسالی ایران را مورد تایید قرار نداد، خاطرنشان کرد: اجازه بدهید ما بررسی های خودمان را انجام بدهیم. فعلا در این باره نمی خواهیم توضیحات بیشتری بدهیم. ما از همه فدراسیون ها هم خواسته ایم تا در این موضوع کمیته ملی المپیک را یاری کنند و فعلا فدراسیون ها نیز درگیر این کار هستند و قصد داریم با رفع اشکالات موجود اساسنامه را اصلاح کنیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص این که آیا مجمع آتی این کمیته بر اساس برنامه قبلی روز دوشنبه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: فعلا نمی توانم در این باره پاسخ بدهم. باید تا فردا صبر کنید. روز شنبه در این باره هم تصمیم نهایی را اعلام می کنیم.

کد خبر 1815393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha