۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۱۸

حجت الاسلام مشرفی :

پیشنهاد مذاکره با آمریکا یک ادعای فریبکارانه و نقشه استکباری است

بیرجند – خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت بیرجند گفت: پیشنهاد مذاکره آمریکا با ایران یک ادعای فریبکارانه و نقشه استکباری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن مشرفی در خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهارکرد: آمریکا در حالی پیشنهاد مذاکره با ایران را می دهد که دستش به خون هزاران مظلوم جهان آلوده است و نیز در بکارگیری تحریم و ظلم به ملت ایران از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

وی ادامه داد: شکست سیاست های آمریکا در خاورمیانه و ناتوانی در برابر دستاوردهای ملت و نظام باعث شده تا این کشور مجبور به ارائه پیشنهاد مذاکره شود.

وی با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال گفت: این سیل خروشان مردمی یک پشتوانه قوی برای ایستادگی در برابر فشارها و تهدیدات دشمنان است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم نشان از حمایت همه جانبه مردم از نظام و رهبری داشت، تصریح کرد: حضور استوار مردم در صحنه های مختلف، پشتوانه محکمی در برابر زیاده خواهی برخی از فرصت طلبان داخلی نیز بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولان نباید با دامن زدن به اختلافات داخلی برای مردم مشکل ایجاد کنند؛ بیان داشت: نباید بگذاریم اختلافات داخلی که نوعی مسائل حاشیه ای و فرعی محسوب می شود حرکت عظیم و خلق حماسه های مردمی را نیز کمرنگ کند.

امام جمعه موقت بیرجند عنوان کرد: حفظ آرامش و خويشتن ‌داري و توجه به اين‌ كه نگاه دشمن به ما است و دشمن عمدتا به شكاف‌ها، نقاط ضعف و اختلافات داخلي توجه دارد  بايد با همدلي در صحنه كنار هم باشيم.

حجت الاسلام مشرفی بر توجه ویژه مردم و مسئولان به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصادی مقاومتی تاکید کرد و گفت: ملت ایران با یک جهاد مقاومتی، دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در تحریم ها و تهدیدها ناکام می کنند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال جاری از بازاریان و مغازه داران خواست در تامین مایحتاج ضروری مردم بویژه قشر آسیب پذیر جامعه توجه و همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 1815527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha