۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۷:۲۵

قلعه‌نویی پس از پیروزی پرگل استقلال:

چون حرف حق می‌زنیم عده‌ای علیه ما جبهه می‌گیرند/ غیرفوتبالی‌ها به فوتبال ضربه می‌زنند

چون حرف حق می‌زنیم عده‌ای علیه ما جبهه می‌گیرند/ غیرفوتبالی‌ها به فوتبال ضربه می‌زنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال که تیمش با پیروزی پرگل برابر فجرسپاسی شیراز فاصله‌اش را با تیم‌های تعقیب کننده در صدر جدول بیشتر کرد، با انتقاد از حضور افراد غیرفوتبالی در این رشته گفت: چون حرف حق می‌زنیم عده‌ای علیه ما جبهه می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی بعد از ظهر امروز جمعه در نشست خبری بعد از بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال تهران که با پیروزی 5 بر صفر آبی پوشان همراه شد در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص وضعیت امروز فوتبال ملی ایران و مقایسه آن با یک دهه گذشته فوتبال یادآور شد: زمانی که دادکان مسئول فدراسیون بود به مکزیک و پرتغال می باختیم و همه ناراحت می شدند اما امروز برنده بازی با لبنان می شویم و همه خوشحالی می کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه زمانی که حرف حق می زنیم گروهی علیه ما جبهه می گیرند و به انواع مختلف ما را مورد هجمه قرار می دهند اما واقعیت این است که فوتبال ما دست افراد غیر فوتبالی افتاده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: گروهی غیر فوتبالی در بدنه فوتبال ایران حضور دارند که از این حضور نفع می برند ولی به ضرر فوتبال کشور تمام می شود.

قلعه نویی در ادامه سخنان خود در پاسخ به سئوالی در خصوص حضور مهدی رحمتی در تیم ملی گفت: در حال حاضر از 7 امتیازی که تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی کسب کرده بود 5 امتیاز به رحمتی تعلق داشت به همین دلیل باید بزرگان فوتبال پلی را بین رحمتی و سرمربی تیم ملی ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: انتخاب شدن و یا نشدن رحمتی کار تاکتیکی نیست و باید فکری برای برطرف کردن این مشکل داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استقلال با استفاده از تجربه برنده بازی با تیم فجر شد، افزود: قبل از اینکه تیم استقلال موفق به زدن گل اول شود بازیکنان فجر به خوبی بازی را اداره می کردند و موفق بودند اما تجربه و استفاده از موقعیت ها این امکان را به ما داد که پیروزی مناسبی را خلق کنیم.

وی ادامه داد: این شکست از ارزش های یاوری به عنوان پیشکسوت فوتبال ایران چیزی کم نمی کند چرا که تیم فجر به خوبی مقابل ما بازی کرد.

کد خبر 1815717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha