۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۸:۰۸

هفته بیست و ششم لیگ برتر/

شکست خانگی ذوب‌آهن و فرار قعرنشین از شکست/ پرسپولیس سقوط کرد!

شکست خانگی ذوب‌آهن و فرار قعرنشین از شکست/ پرسپولیس سقوط کرد!

روز نخست از هفته بیست و ششم رقابتهای فوتبال لیگ برتر با شکست خانگی ذوب‌آهن برابر مس کرمان و توقف صنعت نفت آبادان برابر میهمانش آلومینیوم هرمزگان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از هفته بیست و ششم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز جمعه با برگزاری دو دیدار در اصفهان و آبادان به پایان رسید که طی آن تیم مس در اصفهان برابر ذوب‌آهن به برتری 2 بر یک دست یافت و آلومینیوم هم در آبادان مقابل صنعت نفت به تساوی 2 بر 2 رضایت داد.

در آبادان تیم صنعت نفت درحالیکه تا دقیقه 85 از تیم آلومینیوم عقب بود با گل روح‌الله عرب از شکست خانگی گریخت. والری آلکسانیان (59) دیگر گل صنعت نفت را به ثمر رساند. میثم مجیدی (15) و میلاد میداوودی (72) گل‌های آلومینیوم را در این بازی به ثمر رساندند. با این نتیجه تیم آلومینیوم هرمزگان که نخستین دیدارش را تحت هدایت پرویز مظلومی تجربه می‌کرد، با 25 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند و صنعت نفت آبادان هم با 15 امتیاز همچنان قعرنشین این رقابتها محسوب می‌شود.

در اصفهان هم تیم ذوب‌آهن در خانه با نتیجه 2 بر یک مغلوب مس کرمان شد تا سومین شکست متوالی خود در لیگ برتر را تجربه کند. مصطفی شجاعی (16 و 84) برای مس کرمان و سپهر حیدری (47) برای ذوب‌آهن در این بازی گل زدند. با این پیروزی مس کرمان 37 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد و ملوان را به رده هفتم و پرسپولیس را به رده هشتم فرستاد. ذوب‌آهن هم با همان 22 امتیاز پیشین در رده شانزدهم باقی‌ماند.

کد خبر 1815747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha