۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۳۴

سرالکس فرگوسن:

تیم امسال من قوی‌تر از تیم سال 1999 است

تیم امسال من قوی‌تر از تیم سال 1999 است

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است تیمی که در این فصل در اختیار دارد از تیمی که در سال 1999 موفق شد سه جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند، قوی‌تر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرگوسن در گفتگو با خبرنگاران گفت: می توانستم یک ترکیب کاملا متفاوت را در دیدار چهارشنبه مقابل رئال به میدان بفرستم و همین نتیجه را بگیرم. ترکیب تیم من در این فصل بسیار کامل است و می توانم بگویم تیم این فصل از تیمی که در سال 1999 داشتم قوی تر است.

 

فرگوسن در مورد فینال سال 99 گفت: ما در آن سال برای بازی فینال لیگ قهرمانان روی کین و پل اسکولز را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم و هنینگ برگ هم مصدوم بود اما من مهره های کارآمدی برای جانشین کردن آنها نداشتن و مجبور شدم جاناتان گرینینگ را که در کل فصل چند دقیقه بازی کرده بود روی نیمکت قرار دهم.

 

سرمربی یونایتد افزود: در آن سال من فقط می‌توانستم مهاجمان تیم را عوض کنم اما امسال من می‌توانم کل ترکیب تیم را تغییر دهم. من چندین بازیکن ملی پوش روی نیمکت داشتم که در دیدار چهارشنبه مقابل رئال حتی فرصت بازی پیدا نکردند. مطمئنا در بازی برگشت تغییرات زیادی در ترکیب تیم ایجاد خواهم کرد و یک تیم دیگر را مقابل رئال به میدان می فرستم. ما در این فصل تلاش می کنیم تا هر سه جام را کسب کنیم و توانایی رسیدن به این مهم را هم داریم.

کد خبر 1816564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha