۲۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۷:۳۲

سردار جمیری عنوان کرد:

تقدیر از دست اندرکاران برگزاری رزمایش 20 هزار نفری بوشهر

تقدیر از دست اندرکاران برگزاری رزمایش 20 هزار نفری بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: سردار فتح‌الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) در پیامی از دست اندرکاران برگزاری رزمایش 20 هزار نفری "الی بیت المقدس" استان بوشهر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بخشی از این پیام آمده است: برگزاری رزمایش 20 هزار نفری رزمی فرهنگی «الی بیت المقدس»، فراز مهمی از تاریخ حماسه و دین مداری خطه شهید پرور بوشهر است که به حمدالله و المنّه، با موفقیت و در امنیت و سلامت کامل برگزار شد.

وی اضافه کرد: پیام رسا، بلند و قاطع رزمایش، آمادگی همه جانبه دیار دین مدار بوشهر در راه دفاع به موقع، هدفمند و موثر از مرزهای جغرافیایی و حریم دینی و معنوی نظام بود که در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس، به منصه ظهور رسید.

جمیری ادامه داد: اینجانب بر خود لازم می‌دانم مراتب سپاسگزاری و امتنان قلبی خود را به حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری، استاندار، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران، شورای تأمین استان، فرمانداران، مدیران کل و رؤسای ادارات و نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی، پاسداران عزیز، اقشار مختلف بسیجیان استان اعم از گردان‌های عاشورا، الزهرا (س)، امام حسین (ع)، امام علی (ع) و واکنش سریع، اصحاب رسانه اعم از خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، رسانه‌های مکتوب به ویژه صدا و سیمای مرکز بوشهر، تقدیم کنم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: خدای متعال را با همه وجود سپاس می‌گویم که برگزاری این رزمایش عظیم، گام بلندی در راه تحقق منویات و تأمین رضایتمندی مقام معظّم رهبری حضرت امام خامنه‌ای بود و مراتب بالای آمادگی، بصیرت و ولایتمداری خطه حماسه ساز و استکبارستیز بوشهر را به نمایش گذاشت.

رزمایش "الی بیت المقدس" ارزیابی مدیران استانی بود

فریدون حسنوند استاندار بوشهر در ارتباط با رزمایش 20هزار نفری "الی بیت المقدس" گفت: این رزمایش کاملا موفق بوده و برای ما این پیام را داشت که دنیا فقط میز و ریاست نیست و فضاهای معنوی باید برقرار شود.

وی ادامه داد: این فضای بی خطر یادگار روزهای دفاع مقدس بوده و ما همه مدیون بسیجی هستیم که با دلاوری های خود فضایی اینچنینی را فراهم کرد. همه مدیران باید آماده باشند تا در مواقع ضروری وقتی از او خواستند امکانات و تجهیزات را فراهم کند، به سرعت تشخیص داده و آماده انجام وظیفه باشد.

حسنوند با اشاره به این مسئله که رزمایش "الی بیت المقدس" ارزیابی مدیران استانی بود، گفت: مدیران با این رزمایش آموزش می بینند که در مشکلات و مواقع خطر چگونه می توانند اعمال مدیریت کرده و در خط مقدم قرار گیرند. ما باید قدردان این بچه های بسیجی باشیم که در این روزها در این رزمایش عظیم شرکت کردند و همین ها هستند که امنیت را در کشور برقرار می کنند تا سایه ولایت بر سر ما مستدام باشد.

اگر خواهان صلح هستید، آماده رزم باشید

سرهنگ نصرت سیف معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر نمی خواهید تهدیدی برای کشور ما بیفتد باید آماده رزم باشید زیرا هر کس ضعیف شد دشمن در او طمع می کند. پنتاگون آمریکا، 14 کیلومتر لابی دارد و تمام فسیل های صهیونسیت و سیاسی آمریکا اتاقی در این ساختمان دارد که در آن می اندیشند و برای تمام جهان نقشه می کشند.

این مسئول ارشد نظامی ادامه داد: تا به امروز در آمریکا اندیشمندان سیاسی و نظامی نتوانسته اند در رابطه با ایران به نتیجه مشترک برسند زیرا اگر به نتیجه مشترک رسیه بودند، یک لحظه درنگ نمی کردند. دشمن از حمله به ما قطع امید کرده و این ثمره اقتدار بسیجیان بوده است ولی نباید به این بسنده کرد و از کار و فعالیت دست کشید.

وی با اعلام رضایت از برگزاری این رزمایش اظهار داشت: استان بوشهر رزمایش 20 هزار نفری "الی بیت المقدس" را با موفقیت انجام داد زیرا 25 رزمایش گذشته کشور را به‌خوبی رصد کرد و تمام محاسن آن را در این رزمایش بکار گرفت و معایبش را برطرف کرد.

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطر نشان کرد: ما دنبال استانی بودیم تا مانور متمرکز 500 گردانی را انجام دهیم و این رزمایش نشان داد بوشهر یکی از بهترین گزینه های ما برای برگزاری این رزمایش است.

رزمایش۲۰هزار نفری تجدید بیعت با رهبری بود

سرهنگ حمید خرمدل فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: رزمایش ۲۰ هزار نفری “الی بیت المقدس″ در واقع تجدید بیعت بسیجیان با مقام معظم رهبری است.در این رزمایش نقاط قوت و ضعف نیروهای واحدهای مختلف بسیجی شناسایی شده و برای انسجام هرچه بیشتر این نیروها اقداماتی انجام می شود.

وی تصریح کرد: شش گردان از شش شهرستان در اجرای رزمایش دفاع از کوی و برزن شرکت کردند و ۵۰ درصد نیروهای اعزامی به این رزمایش از شهرستان بوشهر بودند.

خرمدل با بیان اینکه بسیجیان گردان واکنش سریع با انجام آموزش های لازم وارد این رزمایش شدند اظهار داشت: برای برگزاری هرچه بهتر این رزمایش مسئولان استان بوشهر به ویژه سرپرست فرمانداری بوشهر زحمات زیادی کشیدند که این همکاری از جان مسئولان قابل تقدیر است.

ولایتمداری بسیجیان استان بوشهر مثال زدنی است

سردار عسکری نماینده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) در ارتباط با رزمایش 20 هزار نفزی " الی بیت المقدس " استان بوشهر گفت: ولایتمداری بسیجیان استان بوشهر مثال زدنی است و  این کار بزرگی که شما انجام دادید در راستای حفظ نظام و انقلاب اسلامی است.

وی اجرای توام با موفقیت رزمایش 20 هزار نفری "الی بیت المقدس" بوشهر را حاصل همدلی و ولایت مداری بسیجیان و مسئولین این استان خواند و افزود: همین اتحاد و همبستگی است که سبب شده تا نقشه های شوم دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شود.

عسکری تصریح کرد: این حکومت اسلامی که به دست من و شما رسیده حاصل مجاهدت های هزار و چهارصد ساله علماء، صالحان، مراجع عظام و شهدا والا مقام بوده که ما می بایست با ولایتمداری خود آن را صیانت نماییم.اگر ما بخواهیم با عزت و سربلندی در دنیا و آخرت زندگی کنیم چاره ای جز قرار گرفتن زیر بیرق ولایت و زندگی بر اساس خدا محوری نخواهیم داشت.

کد خبر 1816576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha