۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۲۵

علی‌اکبر ابرقویی نژاد:

دو تیم فوتسال اصفهان در آستانه صعود به لیگ برتر هستند

دو تیم فوتسال اصفهان در آستانه صعود به لیگ برتر هستند

اصفهان - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت : دو تیم فوتسال نیک اندیش و گیتی پسند اصفهان که در حال حاضر در مسابقات لیگ دسته یک حضور دارند، در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان در مراسم افتتاحیه دوره مربیگری سطح یک فوتسال آسیا با اشاره به قدرت بالای فوتسال کشور تصریح کرد: شرایط فوتسال ایران یک مزیت جهانی است .

ابرقویی نژاد افزود: علیرغم اینکه فوتسال ایران یکی از قدرت های برتر جهان و قدرت برتر آسیا است تاکنون نتوانسته در تشکیلات فوتبال جای بیفتد.

وی اظهار داشت: موقعیت و امکاناتی که فوتسال ایران دارا می باشد، این کشور را به عنوان ابرقدت فوتسال آسیا و یکی از قدرت های برتر فوتسال جهان تبدیل کرده است .

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان خاطرنشان کرد : اکثریت جوانان کشور چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان به فوتسال علاقه دارند و می‌توانم بگویم حدود ده میلیون از جمعیت جوان ایران در این رشته مهیج فعالیت می کنند.

ابرقویی نژاد عنوان کرد : همانطور که فوتسال ایران هنوز دارای تشکیلات مناسبی نیست مربیگری این رشته نیز چندان مورد توجه قرار نگرفته است ، حتی واحد آموزش هیات فوتبال اصفهان که یکی از فعال ترین واحد های آموزش کشور به حساب می آید در این زمینه فعالیت چندانی نداشته است.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: خوشبختانه شرایطی به وجود امد که یک دوره مربیگری سطح یک فوتسال آسیا را در اصفهان برگزار کنیم و امیدوارم کسانی که در این دوره حضور دارند بتوانند نهایت استفاده را از مطالب مطرح شده ببرند.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت : لیگ فوتسال استان اصفهان یکی از بهترین لیگ های فوتسال استانی است ، همچنین دو تیم اصفهان نیز در آستانه صعود به لیگ برتر هستند که با این وجود در سال آینده در لیگ برتر فوتسال هم 3 نماینده خواهیم داشت و این شرایط می تواند برای مربیان فوتسال اصفهان مناسب باشد .

ابرقویی نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد شرکت کنندگان در این کلاس مربیگری فوتسال بتوانند نهایت استفاده از مطالب را ببرند و دانسته های مربیگری خود را تقویت کنند .

اولین دوره مربیگری سطح یک فوتسال آسیا تا روز سه شنبه اول اسفند ماه نیز ادامه دارد.

کد خبر 1816961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha