۳۰ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۵۳

مربی تیم ملی فوتسال ایران:

فهرست 25 نفره را به فدراسیون دادیم/ حضور چند بازیکن جدید در تیم ملی

فهرست 25 نفره را به فدراسیون دادیم/ حضور چند بازیکن جدید در تیم ملی

مربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه لیست 25 نفره بازیکنان ایران برای حضور در تورنمنت روسیه به فدراسیون فوتبال تحویل داده شده است، از حضور چند بازیکن جدید در لیست "خسوس کاندلاس" خبر داد.

رضا لک در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتسال برای حضور در تورنمنت روسیه، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما با سرمربی تیم ملی مدام در ارتباطیم. اتفاقا قرار بود امروز یکشنبه هم کادر فنی جلسه‌ای را برگزار کند ولی من پیشنهاد دادم به خاطر برگزاری بازی‌های لیگ این جلسه به آخر هفته موکول شود.

وی ادامه داد: بعد از مشورت خسوس با سایر مربیان تیم ملی، فهرست 25 نفره بازیکنان را به فدراسیون فوتبال تحویل داده شد تا برای دریافت ویزا اقدام شود. به خاطر فرصت کوتاهی که تیم ملی در اختیار دارد، قبل از شروع تمرینات از این فهرست 25 نفره فقط 14 بازیکن در اردوها شرکت می‌کنند.

مربی تیم ملی ایران با اشاره به اینکه شاکله اصلی تیم را بازیکنانی تشکیل می‌دهند که در جام جهانی بازی کرده‌اند، گفت: چند بازیکن جدید هم در فهرست ما قرار دارند که بعد از پایان مسابقات لیگ اسامی کامل آنها اعلام خواهد شد.

سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری همچنین درباره دیدار تیمش با ارژن شیراز در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر یادآور شد: ما برای این مسابقه فقط یک جلسه تمرین کرده‌ایم. علیرغم اینکه بعضی مسئولان متعهد شده بودند کارهایی برای حل مشکل مالی انجام بدهند، هیچ کاری صورت نگرفت. با این حال چون ارژن انتهای جدول قرار دارد و حاضر نشدن ما در این مسابقه باعث ایجاد شائبه می‌شد تصمیم گرفتیم به شیراز برویم.

تیم‌های فوتسال شهید منصوری و ارژن شیراز امروز دوشنبه در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال در شیراز به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 1817402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha