۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۴، ۱۰:۰۵

توسط شوراي برنامه ريزي دانشگاه آزاد برگزار مي شود :

نخستين همايش بازنگري تخصصي دروس روانشناسي و علوم تربيتي

نخستين همايش بازنگري تخصصي دروس روانشناسي و علوم تربيتي از امروز (28 و 29 ارديبهشت ماه) به مدت دو در دانشگاه آزاد اسلامي كرج برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار حوزه و دانشگاه "مهر"، به منظور بازنگري، تكميل و تدوين برنامه هاي آموزشي - درسي روانشناسي و علوم تربيتي و همچنين تبادل نظر و همفكري استادان صاحب نظر به جهت تجديد نظر در سر فصل هاي اين دو رشته، نخستين همايش" بازنگري دروس تخصصي روانشناسي و علوم تربيتي" با حضور مديران گروه ها و كارشناسان روانشناسي و علوم تربيتي دانشگاه هاي سراسر كشور برگزار مي شود.

 

تجديدنظر، حذف يا تصويب گرايش هاي مختلف رشته هاي روانشناسي و علوم تربيتي، بررسي برنامه و سرفصل دروس رشته ها و گرايش هاي جديد روانشناسي و علوم تربيتي و حذف يا تصويب برخي مباحث از موضوعاتي است كه در اين همايش مورد بررسي قرار مي گيرد.

 

استادان شركت كننده در اين همايش با تشكيل كميته هاي تخصصي روانشناسي عمومي، روانشناسي باليني، روانشناسي كودكان استثنايي، روانشناسي مشاوره و راهنمايي و روانشناسي تربيتي در مقطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري، روانشناسي شخصيت در مقطع كارشناسي ارشد، روانشناسي سلامت درمقطع كارشناسي ارشد و دكتري، روانشناسي صنعتي در مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد، روانشناسي رشد، روانشناسي اصلاح و تربيت و كتابداري در مقطع كارشناسي، روانشناسي شناختي در مقطع كارشناسي ارشد، روانسنجي و روش تحقيق در مقطع كارشناسي ارشد و دكتري و نوروسايكولوژي در مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد و دكتري به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

 

گفتني است، اين همايش توسط كميته تخصصي روانشناسي و علوم تربيتي گروه علوم انساني و شوراي برنامه ريزي دانشگاه آزاد اسلامي با همكاري واحد كرج برگزار مي شود.

کد خبر 184811

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha