۲۱ خرداد ۱۳۸۴، ۱۴:۰۲

/ اختصاصي مهر / « فانوسي بيافروز » مي آيد

تازه ترين كتاب راضيه تجار به انضمام يادداشت يك روانشناس

خبرگزاري مهر - گروه فرهنگ و ادب : تازه ترين كتاب راضيه تجار - نويسنده معاصر در قالب مجموعه داستاني با عنوان « فانوسي بيافروز » ، به قلم اين نويسنده ، به زودي توسط نشر سوره مهر منتشر خواهد شد .

به گزارش خبرنگار فرهنگ و ادب  مهر،  اين كتاب بر اساس زندگي واقعي تعدادي از زنان كشورمان نوشته شده است و برگرفته از مسائل خانوادگي و مشكلات آنان در زندگي مشتركشان مي باشد.

« فانوسي بيافروز » كتابي است كه جنبه عام دارد و سعي بر آن شده كه به يك زبان ساده مشكلات مردم مطرح شود و در انتهاي كتاب ،  روانشناسي نيز طي يادداشتي به پرسشهاي مطرح شده در داستان پاسخ مي دهد ، يعني راهكارهايي در زمينه مشكلات ارائه شده تا كتاب فقط در بر گيرنده مسائل تيره و سياه نباشد بلكه دريچه روشن و باز به سوي مشكلات و خوانندگان داشته باشد.

راضيه تجار به مهر گفت : در هر داستان بايد با سوژه درگير شويم و مسئله را با تمام وجود حس كنيم و به يك بيان هنري رسيده  و آن را ارائه بدهيم ، بنابراين كتاب ، زمان زيادي براي نگارش به خود اختصاص داده است.

گفتني است رمان "  ياسهاي كبود "  نيز دردست نگارش است كه زمان تاريخي اين كتاب ، دقيقا به دوره رضاخان باز مي گردد و مربوط به مسائل كشف حجاب در آن دوره  است . 

کد خبر 193823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha