۲ تیر ۱۳۸۴، ۱۵:۲۲

با صدور بيانيه هاي جداگانه اعلام شد:

فراخوان جمعي از سازمانها و احزاب براي حضور پرشور مردم در مرحله دوم انتخابات

فراخوان جمعي از سازمانها و احزاب براي حضور پرشور مردم در مرحله دوم انتخابات

برخي از سازمانها، احزاب و ائتلاف ها با انتشار بيانيه از مردم شريف و گرانقدر ايران خواستند بار ديگر حضوري گسترده و با شكوه در مرحله دوم نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري داشته باشند.

به گزارش خبرگزاري "مهر"، فراخوان جمعي از سازمانها، احزاب و ائتلاف هاي مختلف در ايران براي حضور مردم در انتخابات به شرح ذيل است:

* نيروي مقاومت بسيج با انتشار بيانيه اي از ملت فداكار ايران اسلامي دعوت كرد تا با حضور گسترده و پرشور در مرحله دوم انتخابات رياست جمهوري، بار ديگر دشمنان انقلاب اسلامي را نااميد كنند.

* ائتلاف بانوان نخبه ايران ضمن تشكر و سپاس بيكران از تمام آحاد مردم به خصوص زنان فرهيخته و دلسوز خانه و خانواده مي خواهد كه در روز جمعه سوم تيرماه همراه با خانواده خود پاي صندوق راي آمده و با ريختن آراي خود به صندوق ها يكبار ديگر به جهانيان ثابت كنيم كه ما در صحنه هستيم .

* جبهه مردمي ايران اسلامي ضمن تشكر و سپاس از حضور پررنگ شما در دور اول انتخابات از همه آحاد مردم به خصوص طرفداران خود مي خواهد كه در روز جمعه سوم تيرماه در مرحله دوم انتخابات رياست جمهوري كه مهم تر از مرحله اول بوده و به يكي از حساس ترين انتخابات اين زمان تبديل شده، شركت نموده چرا كه نتيجه آن با سرنوشت يكايك مردم ايران گره خورده است.

* حزب مردم ساوه در بيانيه اي اعلام كرد: بارديگر با حضور گسترده حماسي در مرحله دوم نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و با انتخاب كانديداي مورد نظر خويش، حماسه مبارك 27 خرداد را تكميل نماييم.

* بنياد مردم با صدور اطلاعيه اي خواستار شد: همگام با مردم شريف ايران عزيز اسلامي بار ديگر با حضور گسترده حماسي در مرحله دوم  نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و با انتخاب كانديداي مورد نظر خويش، حماسه مبارك 27 خرداد را تكميل نموده و جنبش مبارك مجدد ملت را با حضور حماسي سوم تير ماه تكميل نماييم.

* سازمان بسيج خواهران طي اطلاعيه اي از مردم غيور ايران به منظور شركت گسترده و آگاهانه در دومين مرحله نهمين انتخابات رياست جمهوري در روز جمعه سوم تيرماه دعوت به عمل آورد.

* سازمان بسيج دانش آموزي نيز با صدور بيانيه اي از ملت دلاور ايران اسلامي و تمامي راي اولي ها درخواست كرد تا با حضور فراگير خود در دومين مرحله نهمين انتخابات رياست جمهوري، دوستان انقلاب اسلامي را شاد و دشمنان را مايوس سازند.

کد خبر 198770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha