۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۹:۰۴

مایلی کهن بعد از باخت؛

وضعیت مالکیت تیم گهر خنده دار است/ ماندن در لیگ برتر سخت شد

وضعیت مالکیت تیم گهر خنده دار است/ ماندن در لیگ برتر سخت شد

دورود - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم گهر دورود گفت: تیم گهر در حال حاضر به هدایتی اجاره داده شده است و این وضعیت مالکیت تیم گهر خنده دار است چرا که هدایتی با این وضعیت نمی تواند برای آینده تیم سرمایه گذاری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مایلی کهن در کنفراس خبری بعد از بازی با تیم تراکتورسازی تبریز با بیان اشاره به عملکرد تیم گهر در این بازی اظهار داشت: بازیکنان تیم خوب به اعتقاد من خوب کار کردند و در نیمه اول موقعیت های بیشتری داشتیم که دوبار توپ به تیر دروازه حریف خورد.

وی ادامه داد: البته بازی روز چهارشنبه گهر مقابل پرسپولیس بازی سختی بود و باعث شد در این دیدار برخی بازیکنان توان چندانی برای بازی در زمین نداشته باشند.

مایلی کهن در مورد وضعیت تیم در لیگ برتر نیز گفت: ما از ابتدا هم گفتیم که ماندن تیم در لیگ برتر سخت است ولی ما تا لحظه آخر تلاش خود را برای بقا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تیم گهر مشکلات متعددی دارد اظهار داشت: مهم ترین مشکل تیم گهر یارگیری نامناسب آن در اول فصل است.

سرمربی تیم گهر دورود با بیان اینکه متاسفانه ابتدای فصل باشگاه گهر به لحاظ مالی وضعیت خوبی نداشته و نتوانسته در جذب بازیکنان موفق عمل کند، عنوان کرد: این امر باعث شده که تمام شاکله تیم از دست برود.

مایلی کهن با تاکید بر اینکه از بازیکنان قبلی تیم گهر تنها دو بازیکن در تیم باقی مانده است، تصریح کرد: این در حالیست که با ورود به گهر، تیم را دوباره از نو ساختیم.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه تیم گهر بدشانس هم هست بیان داشت: انگار تنها اخطارهای داوران بازیها به بازیکنان گهر تعلق می گیرد!

سرمربی تیم گهر دورود با تاکید بر اینکه البته نسبت به داوری امروز هیچ گونه اعتراضی ندارم افزود: ولی خطایی که روی مجید خمیس رخ داد به نظر من خطای پنالتی مسلم بود که داور بازی آن را نگرفت.

مایلی کهن در بخش دیگری از سخنان خود از هدایتی اسپانسر مالی تیم گهر تقدیر کرد و گفت: اجاره دادن تیم با این وضعیت به اعتقاد من خنده دار است چرا که مالک نمی تواند برای آینده تیم سرمایه گذاری کند به طوریکه هدایتی با وجود اینکه هنوز مالک باشگاه نیست برای تیم گهر از جیب خودش هزینه می کند.
 

کد خبر 2000121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha