۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۹:۴۹

الیویرا بعد از برد گهر؛

بازیکنان تراکتور کم کاری کردند/ اگر مسی و اینیستا را داشتم هر تیمی را می بردم!

بازیکنان تراکتور کم کاری کردند/ اگر مسی و اینیستا را داشتم هر تیمی را می بردم!

دورود - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: بازیکنان تیم تراکتور امروز کم کاری کردند ولی در مجموع نتیجه فوتبال مهم است که ما توانستیم تیم گهر را شکست دهیم و سه امتیاز بازی را بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، تونی اولیویرا در کنفراس خبری بعد از بازی با تیم گهر اظهار داشت: ابتدا باید از خبرنگاران به خاطر عدم حضورم در کنفراس خبری قبل از بازی معذرت خواهی کنم،  دیروز نتوانستم مصاحبه کنم، مسافت زیادی با اتوبوس آمده و واقعا خسته بودم وگرنه قصد بی احترامی به خبرنگاران را نداشتم.

وی با بیان اینکه بازی با تیم گهر دورود بازی بسیار سختی بود، بیان داشت: با این وجود ما همه تلاشمان خود را کردیم و کاملا برای بازی آماده بودیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه امروز تیم تراکتور خوب بازی نکرد و تراکتور امروز تیم همیشگی نبود که من می شناختم، ادامه داد: بازیکنان تیم تراکتور امروز کم کاری کردند ولی در مجموع نتیجه فوتبال مهم است که ما توانستیم تیم گهر را شکست دهیم و سه امتیاز بازی را بگیریم.

اولیویرا تصریح کرد: تیم تراکتور می توانست با نتیجه بهتر و گلهای بیشتری نیز تیم گهر را شکست دهد.

وی با تاکید بر اینکه برای من سه امتیاز بازی مهم بود بیان داشت: البته تیم گهر همان تیم نیم فصل اول نبود و خیلی بهتر از آن زمان بازی می کرد.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه تیم گهر خوب بازی کرد و امیدوارم که به لیگ دوم سقوط نکند، گفت: بازیکنان گهر به خوبی دویدند و همه تلاش خود را انجام دادند.

اولیویرا همچنین با اشاره به حضور تراکتورسازی در جام باشگاههای آسیا، عنوان کرد: فشرده بودن بازیهای لیگ روی تیم ما تاثیر زیادی می گذارد در حالیکه مسئولان برای برخی از تیم ها از جمله استقلال زمان استراحت بیشتری قائل می شوند و هوای این تیم را بیشتر دارند.

وی با اشاره به حریف تیم تراکتورسازی در رقابتهای آسیایی گفت: من از همین الان به بازی با الجزیره فکر می کنم، این تیم با توجه به مهره هایی که در اختیار دارد پنج تای تیم تراکتور است، البته اگر مسی و اینیستا را داشتم، نیازی به رونالدو هم نبود، آن وقت می توانستم هر تیمی را ببرم!
 

کد خبر 2000137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha