تحولات سوریه؛

ادامه عملیات پاکسازی حومه حلب و ادلب / سرکرده یک گروه تروریستی به هلاکت رسید

ادامه عملیات پاکسازی حومه حلب و  ادلب /  سرکرده یک گروه تروریستی به هلاکت رسید

کشته و زخمی شدن چند تروریست در حومه حلب و ادلب و ادامه پیشروی ارتش در پاکسازی این مناطق از جمله خبرهای مربوط به سوریه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، امروز یگانهای ارتش سوریه در ادامه عملیات پاکسازی کشور، در "الشیفونیه"، " مرج السلطان" و "دوما" در "غوطه" شرقی خسارتها و تلفاتی را به تروریستها وارد و مراکز تجمع و ابزارهایی را که با آن جنایت مرتکب می شدند، نابود کردند.

 

یک مسؤول امنیتی به سانا گفت: ارتش طی دو عملیات در  "الشیفونیه"و" مرج السلطان" شماری از تروریستها از جمله "باسل الرفاعی" سرکرده یکی از گروههای تروریستی را که نام "کتیبه اسود الله" بر آن نهاده بودند، به هلاکت رساند.

 

کشته و زخمی شدن چند تروریست در منطقه "البنک"

 

یگانهای ارتش سوریه چندین نفر از تروریستها را در عملیاتی در منطقه البنک کشتند و طی آن چند خودرو را که تروریستها از آنها برای ارتکاب جنایات خود استفاده می کردند، منهدم کردند.

 

منابع سوری همچنین گزارش دادند شماری از تروریستها در جریان درگیری دو گروه تروریستی بر سر تقسیم اموال و پولهایی که از بیرون به آنها می رسید در روستای "ببیلا" کشته و زخمی شدند.

 

انهدام مهمات تروریستها در حومه ادلب

 

همچنین یگانهای ارتش سوریه در حومه ادلب محل تجمع تروریستها را در روستای "کفر حایا" در "جبل الزاویه" و مقادیری مهمات متعلق به آنها منهدم کردند.

 

این منبع افزود: یگانهای ارتش مراکز تجمع تروریستها را در "عین السوده" و " الشغر" در حومه "جسر الشغور" از بین بردند.


از سوی دیگر، تلویزیون سوریه هم از ادامه عملیات ارتش در حلب، حمص و حومه حلب برای پاکسازی این مناطق از وجود گروههای تروریستی مسلح خبر داد.

کد خبر 2000161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha