۳۰ بهمن ۱۳۹۱، ۱۶:۱۹

اخبار کوتاه استان مرکزی/

فروشندگان نمك به جاي شكر در آشتیان دستگیر شدند

فروشندگان نمك به جاي شكر در آشتیان دستگیر شدند

اراک - خبرگزاری مهر: فروشندگان سودجویی که قصد فروش نمک در بسته بندي هاي شکر را داشتند، در شهرستان آشتيان استان مركزي دستگير شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامي شهرستان آشتيان با اعلام اين خبر گفت: در پي اطلاع از فروش و عرضه نمک در بسته بندي هاي شکر در سطح شهرستان،ماموران انتظامي تحقيقات خود را براي شناسايي و دستگيري عاملان آن آغاز کردند و توانستند يکدستگاه خودرو باري که در حال تخليه بار شکر در يکي از مغازه هاي شهرستان بود شناسايي و نسبت به دستگيري دو توزيع کننده کالاي تقلبي اقدام کنند.

سرهنگ موسي زماني خاطر نشان کرد:از خودرو متوقف شده 900 کيلوگرم نمک در بسته بندي و مارک تحت عنوان شکر کشف و ضبط شد و متهمان با تشکيل پرونده به اداره تعزيرات معرفي شدند.

کلاهبرداران پيامکي در خمين روانه زندان شدند

افرادي که با ارسال پيامک به شهروندان و تحت عنوان فروش عتيقه جات و سکه هاي تقلبي در شهرستان خمين استان مركزي قصد کلاهبرداري داشتند، دستگير و روانه زندان شدند.

بنابر اين گزارش،در بررسي هاي صورت گرفته ماموران انتظامي موفق شدند دو نفر را در اين خصوص شناسايي و حين انجام يک معامله غافلگير و دستگير کنند .

سرهنگ "رضا احمدي" رئيس پليس آگاهي استان مرکزي با اعلام اين خبر گفت : در بازرسي از متهمان دستگير شده ، تعداد 358 عدد سکه تقلبي کشف و ضبط شد و چند  تن از شهروندان، که بدين روش از آنان کلاهبرداري شده بود شناسايي شدند .

اعتراف سارقان به 9 فقره سرقت در زرنديه

ماموران انتظامي شهرستان زرنديه،در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مقابله با سارقان در سطح شهرستان،با انجام اقدامات پليسي و استفاده از منابع اطلاعاتي موفق شدند،سه متهم به سرقت را شناسائي کنند.

دو متهم به 5 فقره سرقت سيم برق و يك متهم به 4فقره سرقت موتور سيکلت و يك فقره سرقت اتومبيل را در مخفيگاهشان شناسائي و دستگير کنند .

برداشت غير مجاز از حساب بانکي با سوء استفاده از رابطه خويشاوندي

فردي که اقدام به برداشت غير مجاز از حساب بانکي يکي از شهروندان كرده بود در شهرستان فراهان استان مرکزي شناسايي و دستگير شد.

سرگرد مصطفي نوروزي رئيس پليس فتا استان مرکزي گفت:در پي شکايت يکي از شهروندان در شهر فراهان مبني بر برداشت غير مجاز از حساب بانکي وي،کاراگاهان پليس فتا استان تحقيقات خود را براي شناسايي عامل آن آغاز کردند و با انجام تحقيقات فني و پليسي فرد مورد نظر در شهرستان فراهان شناسايي و دستگير شد.

وي اضافه کرد : متهم در روند تحقيقات با توجه به ادله و مستندات ارائه شده به بزه ارتکابي اعتراف كرد و گفت با سوء استفاده از اعتماد شاکي که از بستگان نزديکش مي باشد اقدام به برداشت غير مجاز از حساب بانکي وي نموده است.

کد خبر 2000738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha