۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۵۷

دبير سياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد اسلامي:

دولت جایگاهی برای اظهارنظر در خصوص مذاکره یا برقراری رابطه با امریکا ندارد

دولت جایگاهی برای اظهارنظر در خصوص مذاکره یا برقراری رابطه با امریکا ندارد

دبير سياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به اینکه تصمیم گیری پیرامون مباحث مرتبط با سیاست های کلان کشور همچون بحث مذاکره با امریکا مختص رهبری معظم انقلاب است گفت: هیچ یک از مسئولین و رؤسای سه قوه نباید جلوتر از رهبری انقلاب در این مساله ورود پیدا کنند.

امیرمحمد مسجدی در گفتگو با مهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری فصل الخطاب مساله مذاکره با امریکا هستند اظهارداشت: هیچ یک از مسئولین نباید جلوتر از رهبری انقلاب در این مساله ورود پیدا کنند.

دبير سياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد اسلامي ادامه داد: ادامه قطع روابط یا بحث ارتباط مجدد با امریکا طبق صلاحدید مقام معظم رهبری صورت خواهد گرفت.

وی به فضاسازی رسانه های بیگانه در خصوص ایجاد دودستگی مسئولین کشور در مورد مذاکره با امریکا اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور سلیقه شخصی خود  را در رابطه با این موضوع بیان کرده و سخنان وی نیز به معنای عدم اتحاد مواضع مسئولین در خصوص مسائل کلان کشور در حوزه سیاست خارجی نخواهد بود.

مسجدی با بیان اینکه رئیس جمهور جایگاهی برای اظهارنظر در خصوص مذاکره یا برقراری رابطه با امریکا ندارد ادامه داد: ملت ایران با اتحاد و همبستگی خود در برابر اسلحه امریکایی ها ایستادگی خواهند کرد.

دبیر سیاسی اتحادیه اول دانشگاه آزاد اسلامی به تحریم ها و اعمال فشارهای سیاسی و اقتصادی طی 34 سال گذشته بر جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: از آنجایی که انقلاب ایران، وابسته به مسائل دینی بوده فشارهایی همچون ترور، جنگ تحمیلی و فتنه انگیزی که با هدف خدشه به وحدت ملی و راه نفوذی برای استعمار کشور صورت گرفته تا به حال کارساز نبوده است.

وی استفاده از ابزار مذاکره طی ماه های اخیر را نوعی فرافکنی در موضوع انرژی هسته ای دانست و اظهارداشت: مقاومت ملت ایران در برابر همه تحریم ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی و البته دستیابی جمهوری اسلامی به فناوری های برتر در این زمینه امریکا را به استفاده از این ابزار وادار کرده است.

 

کد خبر 2000855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha