۳۰ بهمن ۱۳۹۱، ۱۸:۱۲

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال/

دیدار صبا با شرکت حفاری نیمه تمام ماند/ دروازه‌بان ذخیره با بطری آب موقعیت گل را گرفت!

دیدار صبا با شرکت حفاری نیمه تمام ماند/ دروازه‌بان ذخیره با بطری آب موقعیت گل را گرفت!

دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم با شرکت حفاری در حالی برگزار شد که این مسابقه به خاطر اتفاقات عجیب و غریب، در ثانیه‌های پایانی نیمه تمام ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال امروز دوشنبه در شهرهای مختلف برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین مسابقات، صبای قم در ورزشگاه شهید حیدریان به مصاف شرکت ملی حفاری رفت. این بازی در ثانیه‌های پایانی به خاطر ترک زمین بازیکنان حفاری نیمه تمام ماند و داور مسابقه به همین خاطر سوت پایان را به نفع صبا به صدا درآورد.

اتفاقات و وقفه این دیدار از جایی شروع شد که بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 در حال برگزاری بود. در این هنگام بازیکنان حفاری در موقعیت دو به تک قرار گرفتند تا گل سوم خود را به ثمر برسانند ولی در همین هنگام یک بطری آب به داخل زمین پرتاب شد و به توپ اصابت کرد. این موضوع باعث شد تا توپ به دروازه بان صبا برسد و موقعیت گلزنی حفاری هدر برود.

این موضوع اعتراض بازیکنان و کادر فنی حفاری را در پی داشت. داور مسابقه معتقد بود این بطری از سوی دروازه‌بان ذخیره صبا داخل زمین پرتاب شده است و به همین دلیل او را از روی نیمکت اخراج کرد. با وجود اعتراض تیم حفاری، داور رای به ادامه بازی داد و درست دقایقی بعد از شروع مجدد بازی، این تیم صبا بود که به گل برتری رسید.

گل سوم صبا آتش به خرمن خشم تیم حفاری زد و بازیکنان این تیم زمین را در اعتراض به تصمیم داور ترک کردند. این در حالی بود که فقط 29 ثانیه تا پایان مسابقه باقی مانده بود. انتظار داور برای بازگشت تیم حفاری به زمین بی نتیجه ماند تا در نهایت سوت پایان بازی را به نفع صبا به صدا درآورد. به نظر می رسد کمیته انضباطی تکلیف سرنوشت نهایی این بازی را مشخص خواهد کرد.

کد خبر 2000956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha