۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰

جلال کوزه‌گری در گفتگو با مهر:

تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک تاثیری در روند کاری هندبال ندارد!

تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک تاثیری در روند کاری هندبال ندارد!

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به تعویق افتادن انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: به تعویق افتادن انتخابات کمیته ملی المپیک تاثیری در روند کاری هندبال ندارد چرا که ما با کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی مشکلی نداریم.

جلال کوزه‌گری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص به تعویق افتادن مجمع عمومی کمیته ملی المپیک و به واسطه آن عقب افتادن انتخابات کمیته ملی المپیک تصریح کرد: این مجمع باتوجه به اینکه باید اساسنامه کمیته ملی المپیک مورد بررسی‌ قرار می‌گرفت، عقب افتاده است. البته تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک تاثیری در روند کاری هندبال ندارد چرا که ما با کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی مشکلی نداریم به همین دلیل از نظر کاری به مشکلی برنمی‌خوریم.

"پس بلاتکلیفی ورزش تاثیری در روند کاری فدراسیون هندبال ندارد!؟" وی در پاسخ به این پرسش اظهار داشت: در هر صورت باید هرچه سریعتر این اتفاق بیفتد.

کوزه گری در خصوص تبعات طولانی شدن مدت زمان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک تاکید کرد: امیدواریم این انتخابات به زودی برگزار شود تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

"لیگ به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود، ارزیابی شما در مسابقات فصل جاری تا اینجای کار چگونه بوده است؟" رئیس فدراسیون هندبال در این خصوص هم به خبرنگار مهر گفت: مسابقات بسیار خوب برگزار می‌شوند. باتوجه به نتایج به دست آمده، روند لیگ قابل قبول بوده است. در این هفته هم دیدار بسیار حساسی بین دو تیم ثامن‌الحجج سبزوار و مشهد برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تدابیر خاصی برای این دیدار حساس دارید؟ خاطرنشان کرد: داوران خوبی برای این بازی در نظر گرفته‌ایم و مشکل خاصی برای برگزاری این مسابقه نداریم.

کد خبر 2001121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha