۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۳۴

حجت الاسلام تقوي نيا:

حفظ وحدت و تبعيت از رهبري مهمترین مقوله مراقبت از نفس است

حفظ وحدت و تبعيت از رهبري مهمترین مقوله مراقبت از نفس است

سمنان-خبرگزاری مهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان حفظ وحدت و يکپارچگي و تبعيت از رهبري را مهمترین مقوله مراقبت از نفس خواند و گفت: انسان اگر مراقب نباشد ولو در بالاترين مسئوليت کشور باشد خطا مي کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یدالله تقوی نیا صبح سه شنبه در گردهمایی نیروهای نظامی پادگان شهید حیدری درجزین ضمن بیان اینکه مراقبه نفس راه سعادت بشر است افزود: اگر مي‌بينيم برخي از افراد به مقاماتي رسيده‌اند به خاطر همين دقّت در مراقبه و محاسبه نفس بوده است.

وی مراقبت از نفس را در طول شبانه روز یکی از راه های سعادتمندی انسان دانست و اضافه کرد: این افراد اعمال و رفتار و گفتار خود را تحت نظر داشته‌اند و اگر لغزشي از آنان سر بزند استغفار کرده و از خدا آمرزش را خواسته‌اند.

تقوی نیا با اشاره به سخنانی از رسول اکرم(ص) اظهار داشت: انسان چنانچه بخواهد سعادتمند شود بايد حساب و کتاب اعمال خود را در شبانه روز داشته باشد زيرا حسابرسي سبب مي شود انسان مراقب باشد وقتي مراقبت بعمل آمد کمتر خطا مي کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: امام خميني (ره) با مراقبه و محاسبه توانست اين انقلاب کبير را بوجود بياورد تا اين گونه در مقابل همه مستکبرين عالم بايستد.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری نیز بواسطه مراقبه و محاسبه توانسته است راه امام را به نحو احسن و شايسته ادامه بدهد.

تقوی نیا در خاتمه، وحدت و يکپارچگي و تبعيت از رهبري را نيز از همين مقوله خواند و گفت: انسان اگر مراقب نباشد ولو اینکه در بالاترين مسئوليت کشور هم باشد خطا مي کند.
 

کد خبر 2001128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha