۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۳۴

سعدمحمدی به مهر خبر داد:

ذوب‌آهن با واگذاری بلوک 5/37 درصدی خصوصی شد/ ابقای مدیرعامل و حمایت از سرمربی

ذوب‌آهن با واگذاری بلوک 5/37 درصدی خصوصی شد/ ابقای مدیرعامل و  حمایت از سرمربی

مدیرعامل جدید شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان با امیدواری از بقای تیم ذوب‌آهن در لیگ برتر، از مدیرعامل و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه حمایت کرد و گفت: اگر تیم ذوب‌آهن در لیگ برتر بماند، قطعا فصل سال آینده حضور مقتدرانه‌ای در لیگ برتر خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر سعدمحمدی که پیش از این مدیر عامل شرکت‌های "ملی فولاد ایران"، "ملی صنایع مس ایران" و "تهیه و تولید مواد معدنی ایران" بوده است، روز چهارشنبه هفته گذشته به عنوان جانشین صفرعلی براتی به عنوان مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان معرفی شد.

سعدمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد حضورش وضعیت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: این باشگاه که افتخارات بسیاری در عرصه‌های بین‌المللی داشته و تیم فوتبال آن نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا هم شده است، به دلیل برخی مشکلات خصوصا دولتی بودن، در این مدت دچار مشکلات مالی شد. این اتفاقات در عملکرد تیم‌های ورزشی این باشگاه تاثیر منفی داست و باعث شد نتوانند در یکی دو سال گذشته نتایج خوب گذشته را تکرار کنند.

وی اضافه کرد: حیف است تیم فوتبال باشگاه ذوب‌آهن که از نظر سخت افزاری و نرم افزاری یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای و دارای امکانات استاندارد است، در لیگ برتر حضور نداشته باشد. در این شرایط سخت، آنهایی که به ذوب‌آهن علاقه داشته و اعتقاد قلبی دارند این تیم می‌تواند به فوتبال ملی کمک کند، باید از ذوب‌آهن حمایت کنند تا بتواند سهمیه خود را در این رقابتها حفظ کند.

مدیرعامل جدید شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان در مورد حضورش در هیات مدیره باشگاه و تصمیماتی که در آن اتخاذ شد، افزود: در این نشست بحث حمایت کامل از کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن مطرح شد. قطعا این حمایت‌ها در سایه تلاش کادر فنی و بازیکنان می‌تواند باعث تغییرات مثبت در این تیم شده و شرایط لازم را برای بقای آن در لیگ برتر فراهم سازد.

وی همچنین یادآور شد: مطمئن باشید اگر تیم ذوب‌آهن در لیگ برتر بماند، با برنامه‌ای که مدیران کارخانه و باشگاه برای آن دارند، قطعا برای سال آینده حضور مقتدرانه‌ای در رقابتهای لیگ برتر خواهد داشت تا به جایگاه واقعی‌اش در این مسابقات باز گردد.

سعدمحمدی در مورد اینکه شما چه اهدافی را برای این فصل ذوب‌آهن در نظر گرفته‌اید؟، تاکید کرد: اولویت نخست این است که فقط تیم در لیگ برتر بماند. البته در جام حذفی هم با تمام توان برابر تیم قابل احترام و بزرگ پرسپولیس به میدان رفته و از اعتبار باشگاه ذوب‌آهن در آن بازی دفاع خواهیم کرد.

وی با اشاره به شرایط سخت تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای بقای در لیگ برتر خاطرنشان کرد: شاید بنده دیر به ذوب‌آهن آمدم اما در این شرایط نشست خوبی با کادرفنی و بازیکنان داشتم و آنها هم قول دادند تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام دهند. البته رسیدن به این هدف کار سختی است و همه باید در این شرایط از تیم حمایت کنند.

مدیرعامل جدید شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان در مورد آخرین وضعیت واگذاری سهام این باشگاه اصفهانی یادآور شد: بخشی از سهام باشگاه در فرابورس عرضه شد اما خریداری نداشت. البته اقدامات لازم برای واگذاری بلوک 37/5 درصدی سهام باشگاه با مصوبه هیات دولت به صندوق بازنشستگى کارکنان صنایع فولاد در حال انجام است که در صورت عملی شدن این مسئله تا امروز، ذوب‌آهن خصوصی می‌شود.

وی در این خصوص اضافه کرد: با توجه به اینکه در گذشته 19 درصد سهام باشگاه به صندوق فرهنگیان واگذار شده، 8 درصد دیگر در اختیار هواداران و 5 درصد در اختیار کارکنان قرار می‌گیرد، با واگذاری بلوک 37/5 درصدی، بیش از 50 درصد سهام باشگاه به بخش خصوصی واگذار و باشگاه خصوصی خواهد شد. در این شرایط مسائل قانونی عدم پرداخت‌ها حل و مشکلات مالی باشگاه هم برطرف می‌شود.

سعدمحمدی در پایان در مورد اینکه با توجه به حمایت از کادرفنی تیم فوتبال ذوب‌آهن، آیا ممکن است در شرایط تغییری در مدیریت این باشگاه صورت گیرد؟، گفت: فعلا بحث و زمان تغییرات در مدیریت باشگاه مطرح نیست زیرا باید دلیل آن شفاف و منطقی باشد.

کد خبر 2001164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha