در مرز با ترکیه رخ داد؛

متلاشی شدن یک گروه تروریستی خارجی توسط ارتش سوریه / ارتش ترکیه به کمک تروریستها شتافت

متلاشی شدن یک گروه تروریستی خارجی توسط ارتش سوریه / ارتش ترکیه به کمک تروریستها شتافت

نیروهای ارتش سوریه در مناطق مرزی مشترک با ترکیه، در یک عملیات ویژه توانستند یک گروه متشکل از تروریستهای خارجی را متلاشی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، یک یگان ارتش سوریه که فعالیت های امنیتی در مرزهای ترکیه و در چارچوب عملیات جلوگیری از قاچاق سلاح و مزدوران به داخل سوریه انجام می دهد، توانست یک گروه مسلح خارجی را که از سوریه به سمت ترکیه می رفتند، متلاشی کند.

به گزارش این منابع، اعضای این گروه 14 نفره از یک ماموریت ویژه در داخل خاک سوریه برمی گشتند و دو تروریست هم به عنوان راهنما همراهی می کردند، این گروه در حال انجام فعالیتهای خرابکارانه سری در مناطق مختلف نزدیک به مرزهای ترکیه و سوریه بودند که برخی از  اعضای این گروه به ضرب گلوله نیروهای ارتش سوریه مجروح شدند.

به گزارش این منابع، نیروهای مرزی ترکیه این منطقه را برای نجات یافتن این گروه مسلح گلوله باران کردند. اما ارتش سوریه توانست چند نفر از اعضای این گروه را بازداشت کند.

این منابع افزودند: دهها گروه جاسوسی از ملیتهای مختلف در چارچوب جنگ تروریستی که سوریه با آن روبرو است، به صورت مخفیانه وارد خاک سوریه می شوند و سپس به سمت مناطق مرزی کشورهایی که از آنجا آمده اند، بر می گردند.

کد خبر 2001349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha