۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۳۹

بختیاری زاده در گفتگو با مهر:

صباي قم برابر نفت به کمتر از سه امتیاز قانع نیست

صباي قم برابر نفت به کمتر از سه امتیاز قانع نیست

قم - خبرگزاري مهر: مربي تيم فوتبال صبای قم گفت: بازيكنان صبای قم برای ارائه بازی قابل قبول مقابل نفت تهران و کسب سه امتیاز کاملا آماده اند.

ناصر بختیاری زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: ما در دیدارهای قبلی نیز شایسته کسب پیروزی مقابل گهر دورد، ذوب آهن، پرسپولیس، فجر و تراکتورسازی بودیم اما فشار بازی ها بسیار بالا است، با این حال بازیکنان ما مصمم به کسب سه امتیاز در دیدار خانگی با نفت تهران هستند.

وی تصریح کرد: ما در هر چهار مسابقه قبل برابر رقبای خود بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتیم ولی اکنون فقط به بازی مقابل نفت تهران فکر می کنیم تا انشاءالله با پیروزی در این دیدار فاصله خود با دیگر رقبا را كاهش بدهيم.  

صبا انگيزه جبران شكست بازي رفت را دارد

مربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: انشاءالله با تمرینات بسیار خوبی که طی روزهای اخیر بازیکنان زیر نظر کادر فنی داشته اند، آماده ایم تا بازیکنان شاخص نفت تهران را مهار کرده و انشاءالله در این دیدار خانگی در حضور تماشاگران خود با نتیجه ای خوب روند صعودي خود در ليگ برتر را تداوم ببخشيم.

وی با اشاره به حساسیت بازی هفته بيست و ششم ليگ برتر بین صبای قم و نفت تهران که قرار است به میزبانی این تیم برگزار شود، اظهار داشت: مطمئنا بازي بسیار خوبي خواهد بود و هر دو تيم براي برد به اين ميدان قدم خواهند گذاشت، به خصوص تيم ما كه انگيزه جبران شكست بازي رفت را نيز دارد.

بختیاری زاده ادامه داد: تيم صبای قم نيز این روزها تيم بسيار خوب و يك دستي شده است و بازيكنان ما قطعا با انگيزه در برابر تیم مدعی و قدرتمند تيم نفت تهران حاضر مي‌شوند و بازی قوی و منسجمی را برابر حریف به ارائه مي‌كنند.

اطلاع كامل از نقاط ضعف و قوت تيم نفت

مربي تيم فوتبال صبای قم با بيان اينكه ما قبل از این ديدار خانگی نقاط ضعف و قوت تيم فوتبال نفت تهران را شناسايي كرده ایم، بيان كرد: ما بر اساس شناخت كامل نسبت به اين تيم، تمرینات خود در روزهای اخیر را انجام داده‌ايم.

وی تصریح کرد: بازيكنان تأثيرگذار حریف را زیر نظر داشته‌ایم و قطعا برای مهار آنها برنامه داریم، ولي بازیکنان صبای قم باید آنقدر خوب بازي کنند كه بتوانیم بعد از دو هفته با ارائه بازی بسیار خوب و قابل قبول این دیدار را با کسب پیروزی و سه امتیاز تمام كنيم.

بختیاری زاده اظهار داشت: تمام بازيكنان صبای قم مسلما در این دیدار با جان و دل بازي خواهند کرد، صبای قم بازیکنان توانمندی را ترکیب خود دارد و انگیزه بالایی که بازیکنان دارند انشاءالله منجر به موفقیت تیم در کسب سه امتياز اين بازي خواهد شد.

گفتنی است: مسابقه تیم های فوتبال صبای قم و نفت تهران از هفته بيست و ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در دوره دوازدهم، از ساعت 15:30 دقيقه امروز سه‌شنبه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.
 

کد خبر 2001493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha