۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۵۱

میرزایی در گفتگو با مهر:

اسپانسر مسابقات جام جهانی کشتی می‌شوند اما قرارداد بازیکنان خود را نمی‌دهند

اسپانسر مسابقات جام جهانی کشتی می‌شوند اما قرارداد بازیکنان خود را نمی‌دهند

اصفهان- خبرگزاری مهر: مربی کشتی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پیشکسوت کشتی اصفهان در مورد اسپانسر شدن تیم فولاد ماهان در مسابقات جام جهانی کشتی گفت: بهتر بود مدیرعامل باشگاه ماهان قبل از اینکه اسپانسر جام جهانی کشتی شده و میلیاردی خرج این مسابقات کند، به تعهدات مالی خود در مورد بازیکنان تیم کشتی ماهان عمل می‌کرد.

مصطفی میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد قرارداد کشتی گیران بومی اصفهان با باشگاه فولاد ماهان بیان داشت: تعدادی از کشتی گیران بومی اصفهان با باشگاه فولاد ماهان قراردادهای داخلی با قیمت های ناچیز امضاء کرده اند  اما هنوز با وجود تمام شدن مسابقات لیگ برتر کشتی، قرارداد اندک این کشتی گیران پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: این کشتی گیران چندین بار برای گرفتن مبلغ قرارداد خود به باشگاه مراجعه کرده‌اند اما جواب قانع کننده‌ای دریافت نکرده اند. این جوانان نیز نمی توانند برای این مبالغ ناچیز شخصیت خود را بیشتر از این خرد کنند.

مربی تیم کشتی ذوب آهن در مورد مبلغ قرارداد کشتی گیران بومی اصفهان اظهار داشت: برخلاف مبلغ قرارداد بازیکنان غیر بومی که بالای 50 میلیون تومان است، قرارداد این بازیکنان بومی یک  الی 2 میلیون است. با این حال 60 درصد قرارداد های کلان کشتی گیران غیر بومی پرداخت شده در صورتی که قرارداد این بازیکنان پرداخت نمی شود.

وی گفت: آقایان در صحبت های خود حرف از پیشرفت و استعدادیابی در کشتی اصفهان می زنند در صورتی که هنوز پول قراردادهای ناچیز بچه های اصفهانی را نداده اند. این کار تنها باعث از بین رفتن انگیزه کشتی گیران جوان اصفهانی می شود.

میرزایی ادامه داد: درست است که در لیگ باید ار بهترین بازیکنان استفاده شود، اما بهتر است در کنار این بازیکنان به جوانان اصفهانی نیز بها داده شود تا این استعدادهای اصفهانی پرورش پیدا کنند.

وی در پایان بیان داشت: صحبت های پیرامون کشتی پایه و استعدادیابی و پرورش استعدادهای بومی اصفهان، تنها برای تبلیغات آقایان می باشد نه برای کشتی اصفهان.

کد خبر 2001508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha