۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۳۱

حسنوند عنوان کرد:

تکمیل بیمارستان برازجان تا 15 روز آینده/ تخصیص 20 میلیارد ریال

تکمیل بیمارستان برازجان تا 15 روز آینده/ تخصیص 20 میلیارد ریال

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر با اشاره به تاخیر ساخت بیمارستان برازجان بر لزوم تکمیل آن تا 15 روز دیگر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون حسنوند ظهر سه‌شنبه در بازدید از بیمارستان در دست ساخت 160 تخت‌خوابی برازجان اظهار داشت: همه مسئولان و دست‌اندرکاران این بیمارستان باید تلاش کنند تا این بیمارستان هر چه زودتر تکمیل شود و برای تجهیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرد.

وی با اشاره به تاخیر فراوان در ساخت این بیمارستان، تصریح کرد: بیمارستان 160تخت‌خوابی برازجان باید سال‌ها قبل افتتاح می‌شد ولی متاسفانه در اجرا و افتتاح تاخیر صورت گرفته است.

استاندار بوشهر به بررسی روند ساخت این بیمارستان و بازدید مسئولان از این بیمارستان اشاره کرد و افزود: بر این اساس مقرر شد که این بیمارستان 15روز آینده تکمیل و برای تجهیز تحویل پیمانکار داده شود.

حسنوند استقرار اکیپ معاون عمرانی استاندار، دفتر فنی استانداری، با تجهیزات لازم را از مصوبات این سفر دانست و افزود: این اکیپ به همراه نیروهای پیمانکار باید به‌صورت جهادی و بسیجی کار را در موعد مقرر به اتمام برسانند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های آب‌رسانی، برق‌رسانی، مخابراتی و همه اقدامات زیر بنایی آن به اتمام رسیده، تاکید کرد: در این بازید برای تسریع در اجرای کار، 20میلیارد ریال تخصیص داده شده تا ساعت 24امشب این مبلغ به پیمانکار پرداخت شود.

استاندار بوشهر با اشاره به برخی اقدامات توسعه‌ای برای تجهیز این بیمارستان، تصریح کرد: برای توسعه طرح بیمارستان 160 تخت‌خوابی برازجان، زمین‌های اطراف آن به بیمارستان ملحق می‌شود.

کد خبر 2001806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha