۲ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۰۱

هفته هفدهم لیگ قطر/

قطر در غیاب "آندو" الخریطیات را شکست داد/ برد پر گل حریف استقلال

قطر در غیاب "آندو" الخریطیات را شکست داد/ برد پر گل حریف استقلال

هفته هفدهم لیگ قطر با پیروزی القطر برابر الخریطیات در غیاب تیموریان و برتری پرگل الریان، حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل صدرنشین این رقابتها آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر سه‌شنبه شب با انجام شش دیدار پیگیری شد که در یکی از این مسابقات دو تیم قطری الخریطیات و القطر که آندارنیک تیموریان و هادی عقیلی را در اختیار دارند به مصاف هم رفتند. در این بازی تیم قطر موفق شد با دو گل خریطیات را شکست بدهد. این در حالی است که آندرانیک تیموریان به خاطر مصدومیت در ترکیب خریطیات قرار نداشت. هادی عقیلی هم در دقیقه 87 پنالتی قطر را از دست داد با این حال این تیم با 22 امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد.

در دیگر دیدارهای هفته هفدهم، تیم الریان که حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست، با نتیجه پر گل و عجیب 4 بر یک السد صدرنشین لیگ قطر را شکست داد. الجیش که هم گروهی تراکتورسازی در لیگ قهرمانان است، شب گذشته برابر الخور شکست خورد.

الغرافه حریف سپاهان هم با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل لخویا متوقف شد. همچنین الوکره با 2 گل برابر ام صلال پیروز شد. العربی هم در نبرد قعرنشینان با نتیجه 3 بر صفر مقابل السیلیه پیروز شد.

جدول رده‌بندی لیگ قطر به شرح زیر است:
1- السد 40 امتیاز
2- لخویا 36 امتیاز
3- الریان 32 امتیاز
4- الجیش 31 امتیاز
5- الغرافه 24 امتیاز
6- قطر 22 امتیاز
--------------------------------
11- العربی 16 امتیاز
12- السیلیه 5 امتیاز

کد خبر 2002146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha