۵ اسفند ۱۳۹۱، ۸:۲۸

عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با مهر:

سیاست پیش فروش سکه غلط است

سیاست پیش فروش سکه غلط است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه سیاست بانک مرکزی در پیش فروش سکه، سیاست غلطی است، گفت: مگر چند درصد از مردم دنبال خرید سکه هستند که بانک مرکزی تصور کرده با این اقدام می تواند پول های سرگردان را از سطح جامعه جمع کند این سیاست برای جمع آوری نقدینگی جواب نمی دهد.

بهروز نعمتی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ماه های پایانی عمر دولت و مهمترین اقداماتی که باید مدنظر قرار گیرد، گفت: اصلی ترین موضوعی که دولت باید در ماه های پایانی به آن بپردازد، برنامه ریزی مدون برای پایان کار دولت است.

وی افزود: دولت باید به گونه ای برنامه ریزی کند که پروژه های جدید تعریف نشود و پروژه های نیمه تمام را به اتمام برساند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای رفع مشکلات معیشتی مردم و پیدا کردن سازوکار مناسب برای آن و همچنین رونق بخشیدن به تولید مهمترین اولویت های دولت در ماه های پایانی است.

وی گفت: هم و غم دولت باید این باشد که نقدینگی را از سطح جامعه جمع کرده و به سمت تولید ببرد، این نقدینگی لجام گسیخته است و باید به نوعی تدبیر شود.

نماینده اسدآباد با بیان اینکه سیاست پیش فروش سکه که بانک مرکزی در پیش گرفته، سیاست غلطی است، گفت: این یک اقدام ایذایی است،  مگر چند درصد مردم دنبال خرید سکه هستند، باید کاری کنیم پول های سرگردان به سمت تولید برود نه خدمات.

نعمتی گفت : بانک مرکزی تصور کرده با این اقدام می تواند پول های سرگردان را از سطح جامعه جمع کند، معتقدم این سیاست برای جمع آوری نقدینگی جواب نمی دهد.

کد خبر 2002182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha