۵ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۱۷

داورپور در گفتگو با مهر:

جام فجر سنگنوردی انتخابی تیم ملی است

جام فجر سنگنوردی انتخابی تیم ملی است

مسئول صعودهای ورزشی فدراسیون کوهنوردی با اشاره به برگزاری جام فجر گفت: با توجه به این که از شانس زیادی برای میزبانی مسابقات آسیایی برخوردار هستیم جام فجر حکم انتخابی تیم ملی را دارد.

مهدی داورپور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: همه ساله جام فجر را در ماه‌های بهمن و اسفند برگزار می کردیم اما این بار جام فجر را در نیمه دوم فروردین ماه برگزار خواهیم کرد چرا که این رقابتها حکم انتخابی تیم ملی را دارد و می خواهیم به همه ورزشکاران فرصت کافی دهیم تا خود را برای این رقابتها آماده کنند.

وی در خصوص این که میزبانی این دوره از مسابقات جام فجر به کدام استان اهدا می شود، عنوان کرد: هنوز میزبان این رقابتها را مشخص نکرده‌ایم. چندین استان کاندیدا هستند. روز دهم اسفندماه همایش سراسری هیات های استانی را به میزبانی خراسان رضوی برگزار می کنیم که در همان همایش تکلیف میزبان جام فجر مشخص می شود.

مسئول صعودهای ورزشی فدراسیون کوهنوردی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2013 معرفی می شود، گفت: ما رایزنی‌های خوبی انجام دادیم و از شانس های اصلی میزبانی این رقابتها هستیم. بر اساس آنچه که در اجلاس اخیر عنوان شد هفته آینده میزبان مسابقات قهرمانی آسیا مشخص می شود.

کد خبر 2002254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha