۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۴۶

اسفندیاری در گفتگو با مهر:

روسیه بهترین تیم کشتی دنیا بعد از ایران است

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از درخشش شاگردانش در رقابت جام جهانی و صعود به فینال گفت: تیم ایران بعد از المپیک لندن نشان داد که قدرت بلامنازع کشتی فرنگی دنیا است و فاصله زیادی با تیم روسیه مدعی دارد، اما طبیعتا روس ها هم همیشه در تعقیب ما هستند تا بتوانند این عنوان را از ما پس بگیرند.

اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: تیم روسیه از نخستین روز رقابت های جام جهانی نشان داد که تیم سرسخت و پرمهره ای است و با توجه به حضور چندین قهرمان در ترکیب روس ها چهره یک مدعی قهرمانی را به خود گرفته است، اما ما نیز در سوی دیگر با تکیه بر غیرت و توانمندی همیشگی فرنگی کارانمان حریف سرسختی برای روس ها خواهیم بود و از هر نظر آماده رویارویی با ستارگان روس هستیم.

اسفندیاری ادامه داد: اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران با یکدیگر هم وطن شده اند تا جام چهارم را در ایران نگه دارند و برای رسیدن به این هدف مهم هر چه در توان دارند، رو کنند. ما به هیچ عنوان از نام و عنوان روسیه نمی ترسیم و همانطور که در رقابت های جهانی و المپیک به جایگاه بالایی دست یافتیم این بار نیز با درخشش مجدد فرنگی کاران خود این مساله را تثبیت می کنیم.

اسفندیاری در خاتمه گفت: ما روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته ایم و پس از بازگشت در المپیک لندن و کسب قهرمانی در این آوردگاه بزرگ کسی فکر آن را هم نمی کرد که ما بتوانیم این چنین در جام جهانی ظاهر شویم. بسیاری از منتقدان در این دوره از رقابت ها ما را از پیش باخته تلقی می کردند که خوشبختانه ما با رسیدن به فینال خلاف آن را ثابت کردیم.

کد خبر 2002290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha