۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۴۹

فیروزی قبل از دیدار با استقلال:

صنعت نفت در بدترین شرایط به مصاف صدرنشین می‌رویم/ نمی‌توانم معجزه کنم

صنعت نفت در بدترین شرایط به مصاف صدرنشین می‌رویم/ نمی‌توانم معجزه کنم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه تیمش به دنبال رسیدن به پیروزی برابر استقلال است گفت: ما در بدترین شرایط قرار داریم و استقلالی ها صدرنشین هستند و در بهترین شرایط قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فیروزی که بعدازظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: فوتبال آبادان روزگاری بهترین شرایط را داشت و همه تیم ها برای گرفتن بازیکنان طراز اول به سراغ آبادان می آمدند اما حالا شرایط به گونه ای شده که تیم ما برای سقوط نکردن می جنگد. امیدوارم مسئولان برای آینده فوتبال آبادان فکری کنند تا از این وضعیت خارج شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت به دیدار روز پنجشنبه تیمش برابر استقلال اشاره کرد و گفت: واقعیت این است که ما شرایط خوبی نداریم و روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم. همین وضعیت برای بازیکنان ما استرس زیادی ایجاد کرده است. وقتی هم بازیکنان استرس داشته باشند نمی توان انتظار داشت که بهترین بازیشان را ارائه کنند. با این حال برای رسیدن به پیروزی برابر استقلال به میدان می رویم و تمام تلاشمان این است که از این بازی امتیاز بگیریم.

علی فیروزی با بیان اینکه هشت هفته فرصت دارند تا صنعت نفت را از سقوط به لیگ دسته اول نجات دهند خاطرنشان کرد: ما باید در بازی های خانگی سه امتیاز را کسب کنیم و در بازی های خارج از خانه هم یک امتیاز بگیریم. می دانیم در دیدار برابر استقلال کارمان سخت تر از دیدارهای گذشته است. با این حال این بازی با دیدارهای دیگر خیلی فرق دارد و بازیکنان انگیزه بالایی برای رسیدن به پیروزی و نشان دادن خودشان دارند که امیدوارم این موضوع به ما کمک کند.

فیروزی با بیان اینکه برنامه ریزی خوبی برای دیدار با استقلال انجام داده یم خاطرنشان کرد: همه بازیهایی که برایمان باقی مانده سخت است. من هم نمی توانم معجزه کنم اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد. من به خاطر صنعت نفت تا پای سکته هم رفته ام و قطعا در دیدار با استقلال هم تمام توانمان را به کار خواهیم بست تا به پیروزی برسیم. قطعا ما با پیروزی برابر استقلال شرایط بسیار بهتری پیدا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر ساعت 19:10 روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2002629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha