۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۸:۴۵

گزارش تمرین استقلال/

تمرین استقلال تحت تاثیر استعفای فتح الله زاده برگزار شد

تمرین استقلال تحت تاثیر استعفای فتح الله زاده برگزار شد

تمرین عصر روز چهارشنبه استقلال در حالی برگزار شد که همه حاضرین در کمپ اختصاصی این باشگاه در خصوص استعفای غیرمنتظره فتح الله زاده صحبت می کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین تمرین استقلال قبل از بازی با صنعت‌ نفت عصر امروز چهارشنبه در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد. در این تمرین همه بازیکنان و هم هوادارانی که روی سکوها حضور داشتند سراغ استعفای فتح الله زاده را می‌گرفتند. حاشیه‌های تمرین امروز استقلال به شرح زیر است:

* حدود یکصد هوادار استقلال با حضور در کمپ اختصاصی این باشگاه شاهد تمرینات تیم بودند. بحث اصلی بین هواداران استعفای فتح الله زاده بود که در این بین اتفاق نظری بین آنها وجود نداشت و خیلی از آنها تصمیم مدیرعامل باشگاه را منطقی دانستند.

* تمرین استقلال راس ساعت 16 شروع شد که مهدی رحمتی تنها غایب این تمرین بود. دروازه بان استقلال به خاطر سرماخوردگی که داشت مستقیما به هتل رفت و در تمرین شرکت نکرد.

* بازیکنان تیم بعد از گرم کردن و دویدن دور زمین به چهار گروه تقسیم شدند و به بازی آقا وسط پرداختند. حضور قلعه نویی در بین بازیکنان جوان تیم باعث شد آنها با انگیزه ای مثال زدنی تمرین کنند.

* بازیکنان تیم استقلال در یکی از بخش های اصلی تمرین به دو گروه تقسیم شدند و بازی درون گروهی انجام دادند در این بخش تاکید فراوان قلعه نویی بر حفظ توپ و پاسکاری های متوالی بین بازیکنان بود.

* در پایان این جلسه تمرینی شوت از راه دور در دستور کار بازیکنان قرار گرفت که نکونام، مجیدی و عمران‌زاده از سایر بازیکنان بهتر عمل کردند.

* بعد از اتمام تمرین جواد نکونام دروازه بان شد و حاتمی هم به سمت او اقدام به شوتزنی می‌کرد که همه توپهایش گل شد!

* میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال به خاطر انجام کارهای مربوط به بازی با صنعت نفت و نیز سفر این تیم به قطر در تمرین امروز حضور نداشت ضمن این که ستار همدانی با 20 دقیقه تاخیر در تمرین حضور یافت.

* اعضای کادر فنی استقلال در گوشه ای از زمین جلسه خصوصی تشکیل دادند و چند دقیقه ای در خصوص مسایل تیم به صحبت با یکدیگر پرداختند. بعد از آن هم به همراه بازیکنان به هتل آکادمی رفتند تا اردوی قبل از بازی با صنعت نفت را آغاز کنند.

 

کد خبر 2002805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha