۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۵۸

حجت الاسلام حسینی:

نماینده مردم قزوین درگذشت آیت الله خوشوقت را تسلیت گفت

نماینده مردم قزوین درگذشت آیت الله خوشوقت را تسلیت گفت

قزوین- خبرگزاری مهر: حجت الاسلام مرتضی حسینی با صدور پیامی درگذشت آیت الله خوشوقت را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام تسلیت حجت الاسلام مرتضی حسینی آمده است: خبر رحلت جانگداز عالم ربّانی و مجاهد مومن و آگاه، مرحوم آیت‌الله حاج شیخ عزیزالله خوشوقت رضوان الله تعالی علیه موجب تالّم و اندوه فراوان شد.

آن عارف متقی و معلم مهذّب از شاخص‌ترین چهره‌های علمی و فقاهتی در دوران اخیر بود که بازوی توانمندی برای مقام عظمای ولایت، حوزه‌های علمیه و نظام مقدس اسلامی به شمار می‌آمد و سالیان سال انبوه شاگردان و طلاب با تلمّذ در محضر درس آن سالک طریق الی‌الله و کسب فیض از انفاس قدسّیه ایشان، قدم در راه تعلّم و مجاهده ‌گذاشتند.
 
در ادامه این پیام تسلیت آمده است: بی‌شک فقدان این مرّبی پارسا و عارف‌ بالله مصیبت بزرگی برای مجامع علمی، حوزه‌های علمیه و خیل انبوه شاگردان، آشنایان و اطرافیان ایشان است که اگر نبود وعده‌های رضوان الهی و احادیث پیامبر اعظم(ص) و ائمه معصومین(ع) در لزوم شکیبایی بر مصائب دنیایی و رضایت بر قضای الهی، بی شک صبوری بر چنین ضایعه‌ای امر آسانی نبود.

مرتضی حسینی در این پیام با عرض تسلیت به پیشگاه صاحب عصر، امام غائب (عج)، مقام معظم رهبری، بیت مکرم و انبوه علاقه‌مندان و شاگردان ایشان از بارگاه کبریای الهی برای آن مجاهد فقید طلب رحمت و مغفرت و علوّ درجات کرده است.
 

کد خبر 2002927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha