۲ اسفند ۱۳۹۱، ۲۰:۳۲

گفتگو با مربیان مستعفی تیم ملی/

جزینی: با این امکانات نایب قهرمانی ارزشمند است/ اسفندیاری‌فر: از همه راضی هستیم

جزینی: با این امکانات نایب قهرمانی ارزشمند است/ اسفندیاری‌فر: از همه راضی هستیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران که بعد از شکست برابر روسیه از سمتش استعفا کرد گفت: با امکاناتی که در اختیار تیم ملی بود همین نایب قهرمانی هم ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول جزینی پس از نایب قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران برابر روسیه که به دنبال شکست 5 بر 2 عصر چهارشنبه در جام جهانی فرنگی رخ داد ضمن بیان این مطلب افزود: به نظرم با امکاناتی که در اختیار تیم ملی کشتی فرنگی قرار داده بودند همین نایب قهرمانی هم ارزشمند است و از نظر ما کمتر از اولی نیست. ما قبل از روسیه همه حریفانمان را با قدرت شکست دادیم. با این حال از عملکرد کشتی گیران راضی هستم.

وی با بیان اینکه با این امکانات نمی شد معجز کرد گفت: مردم ما واقعیت هایی که در مورد کشتی فرنگی وجود دارد را می دانند و در جریان هستند که در این مدت چه اتفاقاتی پیرامون این تیم رخ داده است. با این حال ما تمام تلاشمان را کردیم که بتوانیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم اما نشد.

اسفندیاری فر مربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز با بیان اینکه از عملکرد همه کشتی گیران راضی است گفت: ما می توانستیم مثل کشتی آزاد از همه کشتی گیران المپیکی استفاده کنیم اما این کار را نکردیم و میدان را به جوانان دادیم. از عملکرد همه آنها راضی هستیم چرا که با تمام توانشان برای رسیدن به پیروزی جنگیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، جزینی و اسفندیاری فر که دستیاران محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی ایران بودند و بعد از کناره گیری وی هدایت تیم ملی را در جام جهانی برعهده گرفته بودند، پس از شکست برابر روسیه از سمت شان استعفا کردند.

کد خبر 2002935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha