۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۱۲

اخبار تیم فوتبال پرسپولیس/

تشریح آخرین وضعیت مهدوی‌کیا/ معرفی 18 بازیکن پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم

تشریح آخرین وضعیت مهدوی‌کیا/ معرفی 18 بازیکن پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم

فیزیوتراپ تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به پیشرفت خوب مهد‌وی‌کیا گفت: این بازیکن اگر همین روند را طی کند، در پایان هفته آینده تمرینات اولیه را با شروع خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، میثم علیپور فیزیوتراپ تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت مهدی مهدوی‌کیا گفت: مهدوی‌کیا پیشرفت خیلی خوبی داشته و امیدواریم با درمان‌های در حال پیگیری هر چه زودتر به میادین بازگردد.

وی افزود: مصدومیت‌هایی که از ناحیه کمر اتفاق می‌افتد، باید با احتیاط زیادی مورد درمان قرار گیرد. در این مدت هر روز با او در تماس بودیم زیرا باید تا حد امکان بیشتر استراحت می‌کرد و کمتر رفت و آمد، به همین خاطر تشخیص دادیم او تنها به آب درمانی بپردازد.

علیپور در ادامه تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های لازم، قرار شد مهدی مهدوی‌کیا در استخر نزدیک منزلشان که امکانات بسیار خوبی داشت، آب درمانی کند. بر همین اساس، حتی دوچرخه‌ای در داخل آب نصب شده است که وی در داخل آب با آن تمرین می‌کند.

فیزیوتراپ پرسپولیس خاطرنشان کرد: مهدوی‌کیا پیشرفت خیلی خوبی داشته و اگر همین روند را طی کند، در پایان هفته آینده تمرینات اولیه را با او شروع خواهیم کرد.

از سوی دیگر آخرین تمرین پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر آلومینیم هرمزگان صبح امروز پنجشنبه با حضور مهدوی‌کیا، کریمی و وینگو در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

در این تمرین بازیکنان پس از دویدن، گرم کردن و انجام حرکات کششی و نرمشی، زیر نظر یحیی گل‌محمدی آخرین برنامه‌ها و تاکتیک‌های مورد نظر را مرور کرده و آماده سفر شدند. سرخپوشان بعد از تمرین، راهی هتل خواهند شد و پس از صرف ناهار به فرودگاه می‌روند و از آنجا تهران را به مقصد بندرعباس ترک می‌کنند.

کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از این تمرین فهرست 18 نفره بازیکنان پرسپولیس برای سفر به بندرعباس و دیدار برابر تیم آلومینیوم هرمزگان از هفته بیست و هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را به شرح زیر اعلام کرد:
نیلسون جونیور، امیر عابدزاده، سیدجلال حسینی، علیرضا نورمحمدی، امیرحسین فشنگچی، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، محمدرضا خانزاده، رضا حقیقی، محمد نوری، عادل کلاه‌کج، میثم نقی‌زاده، مارکو پروویچ، ولاتکو دانوسکی، کریم انصاری‌فرد، محمد قاضی، غلامرضا رضایی و هادی نوروزی.

 

 

کد خبر 2003234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha