اخبار عراق/

هشدار حکیم درباره خطر بعثی ها/ حملات جنگنده های ترکیه به دهوک

هشدار حکیم درباره خطر بعثی ها/ حملات جنگنده های ترکیه به دهوک

هشدار رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق درباره بهره برداری حزب منحله بعث از فضای موجود در این کشور و حملات جنگنده های ترکیه به مناطقی در دهوک از مهمترین اخبار عراق است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه السومریه، ابراهیم الجعفری رئیس ائتلاف ملی عراق گفت: رابطه ما با جریان صدر و دیگر گروههای سیاسی عراقی خوب است.

از سوی دیگر عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق از تظاهرات کنندگان در عراق خواست که درخواستهای خود را بر اساس قانون اساسی مطرح کنند و خواسته های انجام نشدنی نداشته باشند.

وی بیان کرد: دودستگی که عراق شاهد آن است فضا را برای دخالت دیگران در امور عراق فراهم می آورد و جلوگیری از دخالت دیگران بهتر از شکایت کردن از این دخالت است.

حکیم درباره سوء استفاده حزب بعث منحل از فضای موجود هشدار داد و افزود: همه عراقی ها مخالف حزب منحله بعث هستند و دشمنی با این و آن، به طایفه یا قومیت خاصی تعلق ندارد.

از سوی دیگر شاهدان عینی اعلام کردند: هواپیماهای ترکیه ای مناطق مرزی استان دهوک عراق را بمباران کرده اند.

شاهدان عینی بیان کردند: چهار هواپیمای ترکیه ای دیشب مناطق شیفی، سیری، زبوه و زلی در دیرلوک در شمال دهوک را بمباران کرده اند.

این شاهدان افزودند: هر چند که این بمبارانها خسارات جانی در بر نداشت اما سبب ایجاد رعب و وحشت میان ساکنان مناطق مذکور به ویژه کودکان و زنان شد به ویژه که این هواپیماها در سطح پایین پرواز می کردند.

کد خبر 2003338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha