۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۱۴

شعارهای هواداران تراکتور در خصوص تبانی / پارکینگ ورزشگاه محل کسب درآمد هیئت اتومبیلرانی!

شعارهای هواداران تراکتور در خصوص تبانی / پارکینگ ورزشگاه محل کسب درآمد هیئت اتومبیلرانی!

تبریز - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در شرایطی موفق به پیروزی سه بر یک برابر تیم فجر سپاسی شیراز شد که تماشاگران با دادن شعارهایی شکست سنگین هفته قبل فجر برابر استقلال را تبانی خواندند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و فجر سپاسی شیراز حواشی جالبی به همراه داشت که در زیر می آید:

قبل از شروع این بازی تماشاگران به تشویق اعضای تیم تراکتورسازی پرداختند که در این میان تونی اولیویرا مثل چند بازی اخیر بیشترین سهم از تشویق ها را داشت. همچنین هواداران تراکتورسازی هنگامیکه متوجه حضور حبیب گردانی بازیکن تبریزی در ترکیب تیمشان شدند، به شدت این بازیکن را تشویق کردند.

خبرنگاران که در هنگام ورود به ورزشگاه مورد بازرسی بدنی قرار گرفته بودند، پس از اتمام بازی و در هنگام رفتن به سالن کنفرانس از مسیر جدیدی که تعبیه شده بود، عبور کرده و بدون مشکل به محل برگزاری کنفرانس خبری رسیدند.

در طول این دیدار سکونشینان بارها با سر دادن شعارهایی شکست پنج بر صفر هفته گذشته تیم فجر سپاسی برابر استقلال را تبانی خواندند. موضوعی که پس از پایان بازی محمود یاوری سرمربی تیم فجر نسبت به آن معترض و مدعی شد که تماشاگران از جایی خط گرفته بودند.

تماشاگران همچنین با شعارهای خود سرمربی تیم استقلال را مرتبط با مافیای فوتبال دانستند.

این دیدار که قرار بود همچون سایر بازی های هفته پانزدهم به دلیل اعتراض داوران نسبت به اهانت های صورت گرفته به آنها با تاخیر 15 دقیقه ای آغاز شود، راس ساعت 16 و طبق برنامه اعلامی آغاز شد.

در دقیقه 28 و هنگامیکه سعید قزل گچلی مدافع تیم فجرسپاسی روی سید مهدی سید صالحی مرتکب خطای پنالتی شد، مهاجم تراکتورسازان توپ را برداشت تا خودش ضربه پنالتی را بزند اما بنا بر تصمیم کادر فنی، فلاویو لوپز مامور زدن این ضربه پنالتی شد. همین امر سبب شد تا سید صالحی به حالت قهر تقاضای تعویض خودش را کرده و پس از گل شدن توپ نیز در خوشحالی پس از گل شرکت نکند. در این هنگام هواداران تراکتورسازی با فریاد های "سید آقای گل" مهاجم گلزن خود را تشویق کردند.

بر اساس اعلام مسئولان ورزشگاه، 7517 نفر تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند، آماری که به نظر می رسید بازهم دقیق نباشد چراکه چیزی نزدیک به 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) حضور داشتند و بازی تراکتور – فجر را از نزدیک می دیدند.

پارکینگ ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز که پیش از این گفته شده بود در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد، توسط هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان به محل کسب درآمد تبدیل شده بود. بنا بر اظهارات برخی تماشاگران، مسئولان هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان در قبال ورود خودروها به پارکینگ ورزشگاه، با صدور قبض هایی مبلغ 1000 تومان دریافت می کردند.

کد خبر 2003630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha