۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۱۷

راشدی خواستار شد:

مسئولان تدابیر ویژه ای برای رفع مشکلات اقتصادی مردم اتخاذ کنند

مسئولان تدابیر ویژه ای برای رفع مشکلات اقتصادی مردم اتخاذ کنند

چالوس - خبرگزاری مهر: امام جمعه چالوس، خواستار اتخاذ تدابری ویژه ای برای مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از سوی مسئولان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی راشدی نوری در خطبه های امروز نماز جمعه چالوس با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی به تعهدات خود در برابر نظام و امام راحل و رهبر معظم انقلاب و خون شهدا عمل کردند رفع مشکلات مردم در این موارد را از وظایف اصلی مسئولان عنوان کرد.

وی به برخورد قاطع دستگاه قضایی کشور با مفسدان اقتصادی اشاره کرد و تصریح کرد: انتظار مردم از مسئولان قضایی این است که در برابر تمامی مفسدان اعم از اقتصادی و سیاسی با قاطعیت برخورد کرده و از هیاهو و سرو صداهای پس از آن واهمه نداشته باشند.

راشدی نوری با اشاره به برگزاری یادواره 28 شهید زن استان مازندران در ساری بیان داشت: نقش زنان در تحولات اجتماعی، پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقشی بی بدیل بوده و امروز نیز در عرصه های مختلف سازندگی، علمی، فعالیت های اجتماعی، مدیریتی و مبارزه با جنگ نرم نقش تاثیر گذاری دارند.
 
وی ادامه داد: صلاح و فساد جامعه در گروی زنان و بانوان آن جامعه است و در نظام آفرینش، اسلام و جامعه از زنان به عنوان رکن اصلی یاد شده است.

راشدی نوری با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن سال جدید قرار داریم اظهار داشت: امروزه مهمترین مشکلی که خانواده ها با آن دست به گریبانند و رهبر معظم انقلاب نیز بارها در خصوص آن تذکر داده است، مشکلات اقتصادی و عدم توانایی مردم برای گذران زندگی آنان است.

وی افزود: گرانی، عدم کنترل و نظارت بر قیمت گذاری و عرضه مایحتاج زندگی مردم و افسار گسیختگی در بازار در کنار درآمد پایین و بیکاری زیاد مردم را با مشکلات متعددی روبرو کرده است.

راشدی با انتقاد از واریز مبالغی به عنوان یارانه کمکی یا عیدی به حساب مردم آن را راهی برای افزایش تورم در بازار عنوان کرد و بیان داشت: وقتی نظارت و کنترلی بر تولید و توزیع و قیمت گذاری اجناس مورد نیاز مردم نباشد وجه نقدی تنها باعث افزایش تورم خواهد شد.
 
وی رفع این مشکل را نیازمند تدابیری ویزه از سوی مسئولین عنوان کرد.
کد خبر 2003679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha