۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۰۱

زاکانی در پاسخ به مهر:

انتخابات نظام پزشکی در مسیر قانونی برگزار می‌شود/ لزوم توجه به جایگاه جامعه پزشکی

انتخابات نظام پزشکی در مسیر قانونی برگزار می‌شود/ لزوم توجه به جایگاه جامعه پزشکی

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مقدمات انتخابات نظام پزشکی با روالی که قانون معلوم کرده بود طی شده و هیات های نظارت شهرستانها و مرکزی مسیر قانونی خودشان را طی کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر  دکتر علی زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل برگزاری ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی تهران در مرکز همایش های رازی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه این انتخابات در مسیر قانونی برگزار شده است یا خیر ، اظهار داشت:  این انتخابات با روالی که قانون معلوم کرده بود طی شده و حالا نتیجه هر چه باشد ما باید تمکین کنیم و این از اساس برگزاری هر انتخابات است.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب جامعه پزشکی  برای حضور در این انتخابات افزود: اولویت اعضای جدید سازمان نظام پزشکی می بایست سامان دادن جدی به نظام سلامت با توجه به جایگاه و ویژگی که سازمان نظام پزشکی در کشور دارد ، باشد.

زاکانی ادامه داد: توجه همه جانبه به حقوق مردم در حوزه سلامت و همچنین توجه به جایگاه و شان جامعه پزشکی در شرایط مطلوب برای خدمت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: معتقدم نیروهای جدید که به سازمان نظام پزشکی راه می یابند از یک رسالت بالایی برخوردارند که باید نسبت به آن اقدام کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس در خصوص نامه احمدی نژاد برای بررسی مجدد صلاحیت کاندیداها گفت: ایشان نظرشان را اعلام کردند اما کارها در روال قانونی انجام شده است و امروز در ادامه مسیر قانونی شاهد برگزاری انتخاباتی با نشاط و در کمال آرامش هستیم که با حضور طیف های گسترده از جامعه پزشکی برگزار می شود.

 

کد خبر 2003789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha