۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۵۲

دانش آموزان از دورریختنی ها سفره هفت سین می سازند

دانش آموزان از دورریختنی ها سفره هفت سین می سازند

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح بهترین ها از دور ریختنی ها همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار در مهدهای کودک، دبستانها و مدارس راهنمایی این منطقه خبر داد و گفت: در این طرح دانش آموزان مدارس و مهدهای کودک سطح منطقه از دورریختنی ها سفره هفت سین می سازند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران احمدی با بیان اینکه این طرح از سوی اداره بازیافت شهرداری منطقه اجرا می شود ، افزود: دانش آموزان مهدهای کودک و مدارس منطقه 7 در این طرح از دور ریختنی ها سفره هفت سین درست می کنند و در پایان به بهترین اثر جایزه تعلق می گیرد.

وی افزود: همچنین در آستانه بهار در کانکس بازیافت شهرداری منطقه 7 به شهروندانی که همکاری خوبی با همکاران ما داشته اند جوایزی اهدا می شود.

معاون شهردار منطقه 7 ادامه داد: همچنین با هدف آموزش شهروندان منطقه با اداره بازیافت، طرح جمع آوری روزانه اقلام حجیم از در منازل با خودروهای خاور به صورت رایگان انجام می شود.

احمدی از توزیع کیسه های آبی بازیافت در منطقه خبر داد و گفت: به افرادی که در طرح چهره به چهره آموزش بازیافت دیده اند در هفته اول یک کیسه و در هفته دوم دو کیسه آبی مخصوص بازیافت داده می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 7 از جمع آوری روزانه 1200 تا 1500 تن زباله خشک در سطح این منطقه خبر داد و گفت: برگزاری دوره های آموزش بازیافت در فرهنگسراهای منطقه و مسابقه بازیافت در مدارس و آموزش بازیافت در قالب گروههای تئاتر از دیگر برنامه های اداره بازیافت این منطقه است.

کد خبر 2004187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha