۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۲۴

در جلسه شوراي عالي امور جوانان به ریاست رییس جمهور ؛

برنامه شاخص هاي ساماندهي امور جوانان تصويب شد

برنامه شاخص هاي ساماندهي امور جوانان تصويب شد

برنامه شاخص هاي ساماندهي امور جوانان در سي و پنجمين جلسه شوراي عالي امور جوانان به رياست محمود احمدی نژاد مطرح شد و به تصويب رسيد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، در سي و پنجمين جلسه شوراي عالي امور جوانان، گزارشي اجمالي از نحوه اجراي ماده 41 قانون برنامه پنجم پيشرفت و عدالت و سند مربوط به تدوين شاخص هاي پايش عملكرد دستگاه ها در خصوص جوانان ارائه شد و به تصويب اعضاي شورا رسيد.

در اين جلسه همچنين اصلاحات آيين نامه اجرايي جشنواره حضرت علي اكبر (ع) و نيز پيشنهادات وزارت ورزش و جوانان مربوط به اصلاح آيين نامه شوراي هماهنگي تشكل هاي سراسري مطرح و به تصويب رسيد.

ارائه گزارشي از وضعيت و آمار ارائه تسهيلات ازدواج جوانان دستور ديگر اين جلسه بود كه رييس جمهور بر پيگيري اين موضوع از طريق بانك مركزي تاكيد کرد.

رييس جمهور در اين جلسه با قدرداني از زحمات انجام شده براي تهيه و تدوين سند شاخص هاي ساماندهي امور جوانان از اعضاي كميته تدوين اين سند خواست تا گزارش هاي پايش انجام شده از وضعيت ساماندهي امور جوانان را در دسته بندي هاي كلان تر بر اساس 5 تا 6 شاخص جمع بندي و به دستگاه ها ارائه نمايند تا امكان ارزيابي واقعي براي دستگاه ها از عملكرد خودشان وجود داشته باشد.

کد خبر 2004369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha