۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۵۳

برگزاری همایش مادری و زن تراز انقلاب اسلامی در اردیبهشت 92

برگزاری همایش مادری و زن تراز انقلاب اسلامی در اردیبهشت 92

همايش «مادري و زن تراز انقلاب اسلامي»، با هدف آشنا کردن زنان با مسئولیت‌های مادرانه و همچنين زمینه‌سازی برای پژوهش‌ها و طرح‌هایی برای رسیدن به سیاست‌ها و راهبرد‌های روشن به منظور تقویت جایگاه و نقش‌های مادرانه زنان، برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر،اين همايش ملي كه اردیبهشت 92 از سوي دفتر مطالعات و تحقیقات زنان مرکز مطالعات راهبردی و جبهه فکری انقلاب اسلامی برگزار مي‌شود، در 18 محور به بررسي اصلي‌ترين چالش‌هاي موجود در مباحث مربوط به زن و خانواده با محوريت تقويت جايگاه مادري در ايران اسلامي مي‌پردازد، که محققان و علاقمندان این حوزه می توانند با ارائه مقالات خود در این همایش ملی شرکت کنند.

مادری در نگاه اسلام، مادری در سنت رفتاری زنان برگزیده، مادری در اندیشه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، مادری در گفتمان فردگرایانه و گفتمان خانواده‌گرایانه، فمینیسم و مادری، زمینه‌های تکوینی در ایفای نقش‌های مادرانه زن، جایگاه مادری در تمدن اسلامی، مادری و زن تراز انقلاب اسلامی، تحولات مادری در جامعه ایران و علل و پیامدهای آن، مادری و نقش‌های اجتماعی زن انقلابی، اقتضائات مادری در عصر حاضر، الگوی سبک زندگی انقلابی مادران، چالش‌هاي مادري در جامعه‌ ايران، آسيب‌شناسي نقش‌ها مادرانه در جامعه‌ي ايران و...» از جمله محورهاي اين همايش ملي است.

مهلت ارسال چكيده مقالات 15 اسفند 1391 و مهلت ارسال متن كامل مقالات 15 فروردین 1392 می باشد. ضمنا موضوع مقالات باید مرتبط با یکی از محور‌های همایش بوده و پیش از این در نشریات داخل و یا خارج از کشور چاپ نشده باشد.

علاقمندان مي‌توانند براي شرکت در همایش و ارسال آثار خود و همچنین كسب اطلاعات بيشتر به نشاني اينترنتي www.madary.ir و www.madaree.ir و یا به آدرس دبیرخانه همایش: تهران – خیابان نجات اللهی – خیابان اراک – کوچه شهریور – بن بست دوم غربی – پلاک 1 مراجعه کنند.

کد خبر 2004376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha